Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoiva äiti on huono äiti.

Vierailija
28.12.2017 |

Pullantuoksuinen leipova äiti on hyvä äiti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiva äiti ei ole äiti ollenkaan. Eikä ihminen. Tupakoitsija ei ole ihminen. Aivan samaa kastia alkoholistin kanssa.

Päivän "itsehän olen niin täydellinen ja näin saan pönkitettyä omaa itsetuntoani"-kiintiö täynnä taas, kun sai tuomita muita.

Vierailija
22/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä taas olet niin hyvä ja täydellinen ihminen, kun tuomitset koko jonkun ihmisyyden sen perusteella, tupakoiko vai ei?

Kurjaa, jos sulla on vain huonoja kokemuksia tupakoitsijoista, mutta suurin osa ihan tavallisia ihmisiä, iso osa varmasti parempia kuin itse olet. Eihän se yksi tapa tee ihmisestä läpimätää. On niin paljon pahempia asioita, joiden perusteella jotakuta voisi kutsua huonoksi äidiksi tai ihmiseksi. En voisi koskaan kuvitella haukkuvani jotakuta ketä en tunne, huonoksi vanhemmaksi vain sen perusteella että hän polttaa.

"iso osa varmasti parempia kuin itse olet" :D juu, varmasti. Ihan kuin huonot tavat ja elämäntyylit eivät kulkisi käsikädessä, kuinka monta hybäpalkkaista, sivistynyttä, korkeasti koulutettuja ja muuten hyvin terveellisesti elävää tunnet joka kuitenkin tupakoi? Jep, en minäkään tunne.

Tuleeko itselläsi mieleen yhtäkään syytä, miksi sinä et ehkä tunne mutta minä tai moni muu tuntee? Niin, koska tuomitset ihmisiä mitättömien asioiden perusteella, etkä ota heitä ihmisinä. Minä tykkään tutustua ja nähdä ihmisen ihan samalla tavalla riipumatta siitä, tupakoiko vai ei. Isommat asiat on ne millä on todellisuudessa väliä ihmisen hyvyyttä mitatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin satunnaisesti, lapseni eivät sitä tiedä koska en ole kertaakaan polttanut heidän näkyvillä.