Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsis taisi parantua runsaasti vettä juomalla - onko muilla onnistunut näin?

Vierailija
28.12.2017 |

Pari viikkoa sitten alkoi seksin tihentynyt virtsaamistarve ja paineen tunnetta aina virtsaamisen jälkeen. Oli hädän tunne, vaikka juuri tyhjensi rakon. Tilanne helpottui ja sen jälkeen oireet palasivat uudelleen muutamaksi päiväksi, jolloin aloitin taas runsaan veden juomisen. Tänään ei ole jälkeäkään oireista ja olo on ihan normaali.

Virtsanäytteen kävin antamassa labrassa tänään ja huomenna saan alustavia tuloksia eli asia varmistuu lähiaikoina.

Millä konsteilla te olette saaneet jo alkaneen oireilun loppumaan? Onko joku onnistunut pelkällä vesikuurilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on auttanut jos tulehdus on vasta alkutekijöissään.Kun mulle tulee joskus noita oireita juon karpalomehua .

Vierailija
2/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku tyhmän -is -päätteisen sanan käyttämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on auttanut jos tulehdus on vasta alkutekijöissään.Kun mulle tulee joskus noita oireita juon karpalomehua .

Toivottavasti näin kävi. Oireilu ei päässyt missään vaiheessä kovin pahaksi. Joskus on ollut niin äkilliset ja tuskalliset oireet, että lääkäriin on ollut pakko lähteä heti, kun ei ole pystynyt olemaan 10 minuuttia kauempaa poissa vessasta. t. ap

Vierailija
4/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku tyhmän -is -päätteisen sanan käyttämisestä.

Se on kätevä tapa lyhentää sanoja, kun ei viitsi kirjoittaa pitkiä sanahirviöitä. Virtsatietulehdus ei oli hyvä sana otsikossa.

Vierailija
5/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on myös mulla. Kun eka oireet tulee niin paljon vettä ja ehkä pari c-vitamiinia ja tulee helpotus. Siihen pakottavaan tunteeseen, vaikka rakko on tyhjä, auttaa Burana tms.

Vierailija
6/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on myös mulla. Kun eka oireet tulee niin paljon vettä ja ehkä pari c-vitamiinia ja tulee helpotus. Siihen pakottavaan tunteeseen, vaikka rakko on tyhjä, auttaa Burana tms.

Kiitos vastauksestasi. Pitääkin ostaa jatkoa ajatellen valmiiksi c-vitamiinia. Tuota burana-juttua en olisi itse tajunnut käyttää. t. ap

Vierailija
7/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain karpalomehu auttaa VTI:hin tai sitten luontaistuote Urisan on myös erittäin tehokas ko.hoitoon.

Vierailija
8/8 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan seksin jälkeen, kuulosti oudolta tuo lause muuten.