Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Moni nainen saa vasta vieraan miehen kanssa"

Ann
28.12.2017 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005503960.html

Tämä on niin totta. Pettäminen kannattaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa 33-vuotiaana, 18 vuotta sen jälkeen, kun olin aloittanut seksielämän. Tapasin kyseisen miehen netissä, kirjoittelimme pari kuukautta, kuvittelin ihastuneeni. Kun tapasimme, huomasin heti etten tunne vetovoimaa häntä kohtaan, mutta koska kuvittelin että olisi pinnallista hylätä hänet vain ulkonäön takia, aloin seurustella hänen kanssaan. Koska minulla ei ollut tarvetta miellyttää häntä sängyssä kuten aikaisempia miehiäni, pystyin rentoutumaan täysin ja voilà, aloin saada orkkuja. (En yhdynnässä, siinä en ole saanut koskaan, mutta suuseksillä.)

Vierailija
2/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillain voi olla tarve miellyttää miehiä sängyssä? Ei mulla vaan koskaan ole ollut. Siis jos nautin itse, kyseinen tunne syntyy ihan itsekseen, mutta ei mulla mitään lähtökohtaista tarvetta ole miellyttää miehiä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti vaikka itse saankin helposti.

Vierailija
4/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on aina ollut helpompi harrastaa seksiä vieraan kanssa, koska siinä ei ole yhtään tunteita pelissä. Aluksi piti kuvitella, että mieheni oli ihan ventovieras, että pystyin sen kanssa seksiin. Olin jo ehtinyt rakastua ennen ekaa kertaamme ja oli kynnys noussut ihan liikaa.

Vierailija
5/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää. Minulle seksi on nimenomaan tunnepuolen osalta todella tärkeää. Parhaiten nimenomaan pystyn heittäytymään aviomieheni syliin, koska hän hyväksyy minut virheineen päivineen. Tunnemme ja tiedämme tarkalleen, mistä toinen syttyy ja mistä hän pitää. Olisi todella vieras ajatus edes sekstailla vieraan miehen kanssa, saati sitten rynkyttää orgasmiin asti.

Huoh, ei kannata yleistää otsikon perusteella. Tervemenoa vaan kokeilemaan yhden yön ihmeitä. Voin luvata että pettymyksiä tulee paljonkin, jos vertaatte pitkän parisuhteen tuomaan nautintoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi