Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellinen (siis heterosuhteessa elävä) nainen, oletko ikinä ihastunut naiseen?

Vierailija
28.12.2017 |

Tunnustitko tunteesi? Oliko yksipuolista vai miten kävi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut, tunnistin tunteen, seurustelimme ja se päättyi, kun kumppani sai mahdollisuuden muuttaa ulkomaille ja minä en voinut lähteä. Nyt olen heterosuhteessa. 

Olen kyllä aivan nuoresta pitäen ollut sitä mieltä, että mulle kumppanin sukupuolella ei ole niin väliä, se sellainen tietty henkinen ja fyysinen yhteys voi löytyä niin mieheen kuin naiseenkin. 

Vierailija
2/3 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut aiemminkin, elän edelleen heterosuhteessa, ihastuin ystävääni ja hän minuun.

Haluaisin oikeasti olla hänen kanssaan, mutta pitäisi saada repäistyä itsensä avioliitosta pois, mutta lasten takia ei ole helppoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lukiossa. En tunnustanut, koska hänellä oli poikaystävä ja en usko että olisin muutenkaan uskaltanut. Olin aika ujo. Mutta se sai minut tajuamaan, että olen bi-seksuaali. Edelleenkin pidän usein naisia ulkonäöllisesti miellyttävämpinä, vaikka olenkin kihloissa karvaisen miesmäisen miehen kanssa ja onnellisesti häneen rakastunut :).