Miksi mies haluaa laueta naisen päälle?
Pitkäaikainen kumppanini on viimeisen puoli vuotta lauennut lähes joka kerta päälleni (eli vetää ulos ajoissa). Ennen ensimmäistä kertaa kysyi tietenkin lupaa, ja sen jälkeen siitä on tainut tulla tapa. Minua se ei haittaa ollenkaan (mies hakee aina aktin jälkeen paperia ja siivoa kaikki roiskeet), ja ihan mielenkiinnosta olisi mukava kuulla miesten vastauksia, että miksi se naisen päälle laukeaminen vetoaa? :) Ehkäisy on siis kunnossa eikä vielä ole lastenkaan aika, joten missään ehkäisytarkoituksessa tuskin kovin moni (?) mies tuota tekee :D
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi tuntuu erilaiselta kun sperma lentää vapaasti just vaikka rintojen päälle, vatsalle, häpykummulle, anuksen päälle, pakaroille, häpyhuulille tai suuhun. Se vaan tuntuu erilaiselta kuin laukeaminen työntöjen jälkeen vaginaan tai peräsuoleen.
Sen lennätyksenhän voi tehdä niin, että juuri kun on laukeamassa, niin vetää kalun ulos ja ei koske penikseen ollenkaan vaan antaa sen roiskia itsekseen jollekin neidon kehon osalle. Tai sitten itse runkkaa siemenet vailla tisseille. Tai pyytää naista runkkaamaan/imenään lopuksi ennen laukeamistani ja sitten spermat roiskuaa mihin ne nyt satutaan milloinkin roiskimaan.
Siinä kiehtoo se tietty tuhmuus, likaisuus, alistaminen, eläimellisyys, orgasmin erilaisuus, visuaalisuus ja onhan se myös sitä vaihtelua.
Tyhjentävä vastaus : )
Itse nautin siitä, kun tulen vaimooni seisten takaapäin niin, että hänen perseensä on hieman korkeammalla, kuin minun häpyalueeni. Sitten hän nojaa hieman eteenpäin ja laukean hänen pakaroilleen. Meillä tuo toimii sen vuoksi todella hyvin. koska itselläni lasti lentää pitkälle ja kullini on aika pitkä.
Jollain tavalla tunnen siinä ylemmyyttä naista kohtaan, että saan sotkea ja merkata hänet omakseni spermallani.
Orgasmi tuntuu erilaiselta kun sperma lentää vapaasti just vaikka rintojen päälle, vatsalle, häpykummulle, anuksen päälle, pakaroille, häpyhuulille tai suuhun. Se vaan tuntuu erilaiselta kuin laukeaminen työntöjen jälkeen vaginaan tai peräsuoleen.
Sen lennätyksenhän voi tehdä niin, että juuri kun on laukeamassa, niin vetää kalun ulos ja ei koske penikseen ollenkaan vaan antaa sen roiskia itsekseen jollekin neidon kehon osalle. Tai sitten itse runkkaa siemenet vailla tisseille. Tai pyytää naista runkkaamaan/imenään lopuksi ennen laukeamistani ja sitten spermat roiskuaa mihin ne nyt satutaan milloinkin roiskimaan.
Siinä kiehtoo se tietty tuhmuus, likaisuus, alistaminen, eläimellisyys, orgasmin erilaisuus, visuaalisuus ja onhan se myös sitä vaihtelua.