Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suljetteko vessan oven kun menette pissalle?

Vierailija
27.12.2017 |

Tajusin äsken että jätän sen AINA auki vaikka mies olisi kotona. On jotenkin turvallisempi ja seurallisempi olo kun se on auki. Välillä katson oven sieltä saranoiden puoleisesta raosta kun mies istuu sohvalla ja huhuilen iloisena :D Aamuisin kun herään niin mies aina tokasee et "Kunnon heluna." kun ensin tulee jäätävä pitkä pissa ja sitten koko yön edestä kertynyt töräys.

Toki jos kakalle menen niin suljen, mutta jos tuleeki yllätyskakkakin niin mies tulee sulkemaan kun huudan.

Minä 32v nainen, mies 41v. Ei lapsia, ymmärrettävästi :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeaan Taloon ei ole naisilla asiaa!

Vierailija
2/24 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos olen yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen sen aina ja laitan lukkoon. Ihan sama olenko yksin kotona vai en. Lukkoon menee jo pelkästään tottumuksesta

Vierailija
4/24 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc:ssä ovi auki on wt:intä mitä olla voi.

Vierailija
5/24 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sulje aina edes paskalle mennessä.

Vierailija
6/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin äsken että jätän sen AINA auki vaikka mies olisi kotona. On jotenkin turvallisempi ja seurallisempi olo kun se on auki. Välillä katson oven sieltä saranoiden puoleisesta raosta kun mies istuu sohvalla ja huhuilen iloisena :D Aamuisin kun herään niin mies aina tokasee et "Kunnon heluna." kun ensin tulee jäätävä pitkä pissa ja sitten koko yön edestä kertynyt töräys.

Toki jos kakalle menen niin suljen, mutta jos tuleeki yllätyskakkakin niin mies tulee sulkemaan kun huudan.

Minä 32v nainen, mies 41v. Ei lapsia, ymmärrettävästi :D

Ei vittu että kuulostat ap vajaalta.

Vierailija
7/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, ei tulisi mieleenkään pitää vessan ovea auki.

Vierailija
8/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon heluna?

Varmaan töissäkin jätät auki ja jatkat palaveria?

Vai ootteko työttömiä?

Vierailija
9/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos ruumiintoimintojen seuraaminen sivusta sopii kaikille läsnäolijoille.

Kun on ollut lapsikatras ja nykyisin lastenlapsikatras, on potan käyttäjiä riittänyt. Kun lapset tulevat siihen ikään, että haluavat käyttää isojen pönttöä, haluavat yleensä myös sulkea oven. Sopii hyvin minulle, että hajut pysyvät WC:n oven takana...

Vierailija
10/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen, mutta en aina laita lukkoon. Perheessä on muitakin ja ruumiin perustoiminnot on mun mielestä yksityisasioita, niin arkisia kuin ovatkin. Muiden ei tarvitse niihin osallistua. En myöskään ap:n miehen tapaan raportoi mitä olen vessassa tehnyt. "Katso, äiti, kakka" -tyyppiset huudahdukset kuuluvat pikkulapsille. 

Tuli mieleen, että ap taitaa pissata aika pitkään kun ehtii huhuilla ja kurkistella. :D

Vierailija
11/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työssäkäyvä, kaksi akateemista tutkintoa omaava olen. Kaikki ei vain ole niin vakavaa ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti. ;) Jotkut asiat kuuluvat vain kahdenkeskisiin juttuihin (ja av-mammoille). Kodin ulkopuolella tai muiden läsnäollessa asia onkin.sotten aovan toisin. Ja mitä mieheni kommentointiin tulee, niin eipä tuossa hänen tilanteessaan voisi muuta tehdä kuin kommentoida :D Hän kuuluu hyväkäytöksisiin miehiin kaikinpuolin. Minä se juntti meillä olen.

Ap

Vierailija
12/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me avataan ovi rappuun, kiva istua vessassa avointa ovea vastapäätä ja huiskia iloisesti naapureille. Ei meidän talossa kukaan ota vakavasti tuollaisia asioita, jos on ummetusta, niin voidaan sieltä ovelta huudella kannustushuutoja tms.

Vierailija
13/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi asumaan ihmisen kanssa, joka ei osaa sulkea vessan ovea. Yök.

Vierailija
14/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän, koska muuten kissa ottaa nokkiinsa ja itkee oven takana. Samoin suihkussa käydessä. Asutaan kisun kanssa kaksin. Muualla suljen kyllä oven.

Vierailija
15/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen mutten lukitse.

Vierailija
16/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan työssäkäyvä, kaksi akateemista tutkintoa omaava olen. Kaikki ei vain ole niin vakavaa ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti. ;) Jotkut asiat kuuluvat vain kahdenkeskisiin juttuihin (ja av-mammoille). Kodin ulkopuolella tai muiden läsnäollessa asia onkin.sotten aovan toisin. Ja mitä mieheni kommentointiin tulee, niin eipä tuossa hänen tilanteessaan voisi muuta tehdä kuin kommentoida :D Hän kuuluu hyväkäytöksisiin miehiin kaikinpuolin. Minä se juntti meillä olen.

Ap

Tätä ei kukaan varmaan epäillytkään. Eikä ole kysymys "kaiken ottamisesta niin vakavasti", vaan ihan perus huomioonottavaisuudesta. Kantsis harjoitella. Miehesi yrittää kainosti vihjailla mitä on mieltä porsamaisesta käytöksestä, ja tämä vaan "HUI HAI ei tarvi ottaa vakavasti, minä vaan vähän juntti olen ja iloisena pytyltä huutelen minkä pieruiltani ja eritteiltäni ehdin, hilipatsuippaa"... Mies parka.

Vierailija
17/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muka-hauska

Vierailija
18/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tätä ei kukaan varmaan epäillytkään. Eikä ole kysymys "kaiken ottamisesta niin vakavasti", vaan ihan perus huomioonottavaisuudesta. Kantsis harjoitella. Miehesi yrittää kainosti vihjailla mitä on mieltä porsamaisesta käytöksestä, ja tämä vaan "HUI HAI ei tarvi ottaa vakavasti, minä vaan vähän juntti olen ja iloisena pytyltä huutelen minkä pieruiltani ja eritteiltäni ehdin, hilipatsuippaa"... Mies parka.

No en minä 10 vuotta sitten suhteemme alussa näin toiminut :D Vakavuudella tarkoitin kun otetaan kaikki kerronta kirjoimellisesti. Oottepas tylsimyksiä! Kyllä tuo mies sanoo kyllä niin suoraan kaiken jos vaan haittaa. Noin monta tosikkoa keskuudessamme reaktioista päätellen. Pah.

Vierailija
19/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme sulje. Kahden kesken kun oleillaan kotosalla ei tarvitse lukittautua mihinkään

Vierailija
20/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sulje, jos olen yksin kotona. Suljen, jos paikalla on muitakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän