Nyt minä jätän tämän pahan mielen palstan.
Olen lukenut av:ta useamman vuoden ja aluksi täällä oli ihan hauskaa. Nykyään tulee vaan aina loppupelissä paha mieli kun lukee näitä juttuja, tuntuu vaan että joukko ahdistuneita ihmisiä yrittää kaataa paskaa kaikkien niskaan. Ei tee mieli enää itse kirjoittaa eikä kommentoida mitään tänne. Tajusin jo aikoja sitten, että olen ihan addiktoitunut palstalla roikkumiseen, vaikka ei täällä olekaan enää mitään hauskaa. Se on vaan tapa, josta nyt haluan eroon. Joten heippa av! Ja hyvää uutta vuotta kaikille :)
Kommentit (6)
Minä taas olen löytänyt pakstan hienouden.
Tämähän on mahtavaa. Saan kerrankin vihata ja sanoa mitä ajattelen. Toki moderointi ja joku muu voi yrittää estää.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Mikä ihanuus tämä mahdollisuus.
Oikeasti tämä pas..palsta on pelastanut monta päivää. Ei ole tarvinnut hakata eikä mäiskiä työkaveria ihan palstan ansiosta.
Valitan jos mainontanne kärsii teksteistänne...tai en sittenkään...
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut av:ta useamman vuoden ja aluksi täällä oli ihan hauskaa. Nykyään tulee vaan aina loppupelissä paha mieli kun lukee näitä juttuja, tuntuu vaan että joukko ahdistuneita ihmisiä yrittää kaataa paskaa kaikkien niskaan. Ei tee mieli enää itse kirjoittaa eikä kommentoida mitään tänne. Tajusin jo aikoja sitten, että olen ihan addiktoitunut palstalla roikkumiseen, vaikka ei täällä olekaan enää mitään hauskaa. Se on vaan tapa, josta nyt haluan eroon. Joten heippa av! Ja hyvää uutta vuotta kaikille :)
Omalta kohdaltani minulla on aivan samanlaisia huomioita tästä palstasta kuin sinulla.
Addiktio se on ollut minullakin.
Ei täällä mistään hyvästä kirjoittamisesta mitään positivista palautetta kukaan voi saada.
Aina pyörii vain ne samat tutut aiheet ja samat teemat ja aina samalla tavalla niistä on myös joka kerta se keskustelun kulku.
Olen päättänyt nyt vakaasti,että vuosi 2018 ei tule olemaan enää minun av-vuoteni.
Tänne kirjoittaminen ei ole henkisesti enää millään tavalla palkitsevaa.
Tulee aina vain tunne, että taas meni vain aikaa hukkaan, enkä kyllä näe mitään ,pienintäkään syytä uskoa, etteikö se aivan sama peli jatkuisi ensi vuonnakin ja aivan täsmälleen samanlaisena tuttuun, jo totuttuun tapaansa.
Pysykäämme nyt siis vain lujina kumpikin päätöksessämme.
Kun tavan saa kerrankin karistettua, ei se enää sen jälkeen tartu.
Hyvää uutta vuotta vain sinullekin ilman tätä turhaa av-rasitetta elämässäsi !
Voitto!