Nainen litistää rintansa ja kulkee ilman liivejä - miksi?
Hän on naisellinen, luonnostaan isorintainen heteronainen, mutta ei käytä rintaliivejä ja pukee vaatteet siten, että "litistää" rintansa vaatteiden alle siten, että ne näyttävät pienemmiltä. Mikä voisi olla syynä?
Kommentit (32)
Miksi se sinua kiinnostaa? Ehkä hän ei halua, että hänen rintansa ovat muiden huomon kohteena. Edes uteliaisuuden.
No voi vittu. Ehkä siksi, että tissiliivit kiristää ja on turhat. Tai ihan sama??
Miten joku voi ajatella, kuten ap? :O :O :O
Ei osaa arvostaa sitä, mitä on geenilotossa saanut.
Varmaan kaappilesbo. Yrittää olla kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu. Ehkä siksi, että tissiliivit kiristää ja on turhat. Tai ihan sama??
No kun hän on hiton hyvännäköinen nainen ja peittelee itseään turhaan. Täysin järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa? Ehkä hän ei halua, että hänen rintansa ovat muiden huomon kohteena. Edes uteliaisuuden.
Hän on hottis. Siksi.
Hänen tapansa pukeutua ei onneksi kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihme stalkkeri tuo ap.
Ei, vaan oon lätkässä ko. leidiin.
Ei varmaan ole sinut rintojensa koon kanssa, tai sitten tuo litistäminen vain tuntuu paremmalta kuin rintaliivit.
Sinä tai kukaan muukaan ei voi määritellä peitteleekö hän itseään turhaan ja pitäisikö hänen olla eri lailla kuin nyt on.
Tissit tyrkyllä näyttää omasta mielestäni edulliselta eivätkä anna älykästä vaikutelmaa. Pidän urheiluliiveistä ja ihan sama mulle litistääkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun hän on hiton hyvännäköinen nainen ja peittelee itseään turhaan. Täysin järjetöntä.
Peittely ei heti tarkoita että olisi epävarma ja siksi peittelisi "turhaan" itseään. Voi olla että on erittäin tietoinen omasta ulkonäöstään ja vittuuntunut huomioon ja siksi peittelee. Kaikki kun ei tykkää esineellistävästä kuolaasmishuomiosta. AP:n kommenttien perusteella ei kyllä turhaan peittele.
Mistä ap oikein tietää mitä tuo nainen rintojensa päällä käyttää? Millaista liiviä tai onko ilman liiviä??
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap oikein tietää mitä tuo nainen rintojensa päällä käyttää? Millaista liiviä tai onko ilman liiviä??
Porvoossa tiedetään. Älä kysy liian vaikeita selvältä trollilta.
Voisi trollina yrittää ikätasoon sopivia trolleja.
Siinä missä nuori tuskailee ulkonäköjutuilla ei sitä vanhempi enää tee samoin.
Teinit ja vähän vanhemmat tuskailevat peilin edessä onko finnejä onko tissiliivit hyvin yms.
Sinänsä myönteistä, että elämän ei katsota päättyvän, mutta hassun oloista kuvitella vanhempien ihmisten tuskailevan samoin kuin teinien.
Mä voisin olla tuo nainen, käytän kylläkin toppaamattomia liivejä tai urheiluliivejä. Mulla on luonnostaan isot rinnat, vaikka muuten olen täysin normaalipainoinen. Niin kuin joku totesikin, isot rinnat tyrkyllä ei anna minunkaan mielestä kovin fiksua kuvaa. Muistan kun kesällä mulla oli joku vähän kireämpi paita ja kaula-aukko vähän suurempi, niin parikin miestä töissä jäi tuijottamaan vaan mun rintoja. Kiitos siitä, se herätti ajatuksen, ettei tuollaiset paidat näköjään kuulu töihin ja nykyään ei mun rintoja näy työpaikalla. Haluun että mut otetaan vakavasti, eikä kukaan jää tuijottamaan mun rintoja.
Koska hän päättää itse omasta ulkomuodostaan. Mietippä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi trollina yrittää ikätasoon sopivia trolleja.
Siinä missä nuori tuskailee ulkonäköjutuilla ei sitä vanhempi enää tee samoin.
Teinit ja vähän vanhemmat tuskailevat peilin edessä onko finnejä onko tissiliivit hyvin yms.Sinänsä myönteistä, että elämän ei katsota päättyvän, mutta hassun oloista kuvitella vanhempien ihmisten tuskailevan samoin kuin teinien.
Periaatteessa näin, mutta käytännössä monet aikuiset tuskailevat ulkonäkönsä kanssa. Tämmöinenhän vain yleistyy koko ajan, sillä ulkonäköpaineet kohdistuvat enenevässä määrin kaikkiin ikäluokkiin. Ikääntymistä ja aikuistumista ei enää arvosteta ulkoisesti, eikä myöskään sisäisenä ominaisuutena. Myös joihinkin mielenterveysongelmiin, kuten vaikkapa masennukseen, liittyy epävarmuus omasta ulkonäöstä ja itseinho, nämä sairaudet eivät ole ikäsidonnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sellaisen huomaa.
Hän on tosi kaunis. Yrittääköhän peitellä muotojaan, jottei häneen kiinnitettäisi liikaa huomiota? Hän on kuitenkin jo yli 45-vuotias tjsp.