Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen litistää rintansa ja kulkee ilman liivejä - miksi?

Vierailija
27.12.2017 |

Hän on naisellinen, luonnostaan isorintainen heteronainen, mutta ei käytä rintaliivejä ja pukee vaatteet siten, että "litistää" rintansa vaatteiden alle siten, että ne näyttävät pienemmiltä. Mikä voisi olla syynä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tosi kaunis. Yrittääköhän peitellä muotojaan, jottei häneen kiinnitettäisi liikaa huomiota? Hän on kuitenkin jo yli 45-vuotias tjsp.

Vierailija
2/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua kiinnostaa? Ehkä hän ei halua, että hänen rintansa ovat muiden huomon kohteena. Edes uteliaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu. Ehkä siksi, että tissiliivit kiristää ja on turhat. Tai ihan sama??

Miten joku voi ajatella, kuten ap? :O :O :O

Vierailija
4/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa arvostaa sitä, mitä on geenilotossa saanut.

Vierailija
5/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaappilesbo. Yrittää olla kuin mies.

Vierailija
6/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu. Ehkä siksi, että tissiliivit kiristää ja on turhat. Tai ihan sama??

No kun hän on hiton hyvännäköinen nainen ja peittelee itseään turhaan. Täysin järjetöntä.

Vierailija
7/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua kiinnostaa? Ehkä hän ei halua, että hänen rintansa ovat muiden huomon kohteena. Edes uteliaisuuden.

Hän on hottis. Siksi.

Vierailija
8/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tapansa pukeutua ei onneksi kuulu sinulle.

Vierailija
9/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme stalkkeri  tuo  ap.

Vierailija
10/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme stalkkeri  tuo  ap.

Ei, vaan oon lätkässä ko. leidiin.

Vierailija
11/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole sinut rintojensa koon kanssa, tai sitten tuo litistäminen vain tuntuu paremmalta kuin rintaliivit. 

Sinä tai kukaan muukaan ei voi määritellä peitteleekö hän itseään turhaan ja pitäisikö hänen olla eri lailla kuin nyt on.

Vierailija
12/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit tyrkyllä näyttää omasta mielestäni edulliselta eivätkä anna älykästä vaikutelmaa. Pidän urheiluliiveistä ja ihan sama mulle litistääkö.

Vierailija
13/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun hän on hiton hyvännäköinen nainen ja peittelee itseään turhaan. Täysin järjetöntä.

Peittely ei heti tarkoita että olisi epävarma ja siksi peittelisi "turhaan" itseään. Voi olla että on erittäin tietoinen omasta ulkonäöstään ja vittuuntunut huomioon ja siksi peittelee. Kaikki kun ei tykkää esineellistävästä kuolaasmishuomiosta. AP:n kommenttien perusteella ei kyllä turhaan peittele.

Vierailija
14/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap oikein tietää mitä tuo nainen rintojensa päällä käyttää? Millaista liiviä tai onko ilman liiviä??

Vierailija
15/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap oikein tietää mitä tuo nainen rintojensa päällä käyttää? Millaista liiviä tai onko ilman liiviä??

Porvoossa tiedetään. Älä kysy liian vaikeita selvältä trollilta.

Vierailija
16/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi trollina yrittää ikätasoon sopivia trolleja.

Siinä missä nuori tuskailee ulkonäköjutuilla ei sitä vanhempi enää tee samoin.

Teinit ja vähän vanhemmat tuskailevat peilin edessä onko finnejä onko tissiliivit hyvin yms.

Sinänsä myönteistä, että elämän ei katsota päättyvän, mutta hassun oloista kuvitella vanhempien ihmisten tuskailevan samoin kuin teinien.

Vierailija
17/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tuo nainen, käytän kylläkin toppaamattomia liivejä tai urheiluliivejä. Mulla on luonnostaan isot rinnat, vaikka muuten olen täysin normaalipainoinen. Niin kuin joku totesikin, isot rinnat tyrkyllä ei anna minunkaan mielestä kovin fiksua kuvaa. Muistan kun kesällä mulla oli joku vähän kireämpi paita ja kaula-aukko vähän suurempi, niin parikin miestä töissä jäi tuijottamaan vaan mun rintoja. Kiitos siitä, se herätti ajatuksen, ettei tuollaiset paidat näköjään kuulu töihin ja nykyään ei mun rintoja näy työpaikalla. Haluun että mut otetaan vakavasti, eikä kukaan jää tuijottamaan mun rintoja.

Vierailija
18/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän päättää itse omasta ulkomuodostaan. Mietippä sitä.

Vierailija
19/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi trollina yrittää ikätasoon sopivia trolleja.

Siinä missä nuori tuskailee ulkonäköjutuilla ei sitä vanhempi enää tee samoin.

Teinit ja vähän vanhemmat tuskailevat peilin edessä onko finnejä onko tissiliivit hyvin yms.

Sinänsä myönteistä, että elämän ei katsota päättyvän, mutta hassun oloista kuvitella vanhempien ihmisten tuskailevan samoin kuin teinien.

Periaatteessa näin, mutta käytännössä monet aikuiset tuskailevat ulkonäkönsä kanssa. Tämmöinenhän vain yleistyy koko ajan, sillä ulkonäköpaineet kohdistuvat enenevässä määrin kaikkiin ikäluokkiin. Ikääntymistä ja aikuistumista ei enää arvosteta ulkoisesti, eikä myöskään sisäisenä ominaisuutena. Myös joihinkin mielenterveysongelmiin, kuten vaikkapa masennukseen, liittyy epävarmuus omasta ulkonäöstä ja itseinho, nämä sairaudet eivät ole ikäsidonnaisia.

Vierailija
20/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sellaisen huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi