Teinin kanssa on niin helppoa!
Koko ikänsä ollut varsin haastava tapaus (ylivilkkautta, keskittymisvaikeuksia, raivonpuuskia ym. kaikenlaista), mutta nyt teini-ikäisenä on tullut aivan ihanaksi, rauhalliseksi, joustavaksi ja toisia huomioon ottavaksi nuoreksi. Toki mietin, että onkohan tämä vain tyyntä myrskyn edellä vai onko kaikki vaikeudet todella ohitettu. Olen vain niin onnellinen nyt!
Kommentit (5)
Mun 17- vuotias on muuten fiksu ja luotettava, mutta tuntuu haluavan ärsyttää tahallaan. Ei voi vastata mihinkään kysymykseen, vaan tekee vain vastakysymyksiä, ei osaa päättää, ja takertuu pikkuasioihin yms koko ajan. Ja entinen aktiivinen lapsi on nykyisin hyvin laiska ja loivaliikkeinen. Mun pinna palaa helposti nykyään sen kanssa. Varsinkin kun töissä on ollut tosi rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäinen nyt?
Meidän esikoisen teinihörhöilyt alkoivat 5.luokalla ja nyt 8.luokalla jonkin verran rauhoittunut.
Ap:n lapsi on kasiluokalla myös, kohta täyttää 15.
Voihan tuo olla vaan joku vaihe, usein 16-vuotiaana murrosikä on pahimmillaan. En halua pelotella, mutta...
Sekin on tapa erottua lapsuudesta ja muodostaa omaa identiteettiä, että on rauhalinen ja kohtelias.
MInkä ikäinen nyt?
Meidän esikoisen teinihörhöilyt alkoivat 5.luokalla ja nyt 8.luokalla jonkin verran rauhoittunut.