Paljonko olet valmis maksamaan vaatteistasi?
Paljonko voisit maksaa esimerkiksi farkusta tai t-paidasta? Tai vaikka talvikengistäsi?
Kysymys tuli mieleen, kun katselin yhtä t-paitaa pitkään, mikä maksoi 60€. En raaskinut ostaa sitä, mutta tänään ostin, kun se oli pistetty aleen 40€:lla.
Kommentit (23)
Hyvästä ja minulle sopivasta olen valmis maksamaan reilusti, huonoa en edes osta, vaatteiden pitää kestää käyttöä ja näyttää hyviltä. Farkut satasen hujakkaa, T- paidat parikymppiä, neuleet satasen, takeilla ei ylärajaa, ei myöskään hyvillä talvikengillä. Olen pysynyt samoissa mitoissa vuosikymmeniä eli pystyn käyttämään vaatteet ja kengät loppun ja ostan vain tarvitsemani kun entinen suunnilleen hajoaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä ja minulle sopivasta olen valmis maksamaan reilusti, huonoa en edes osta, vaatteiden pitää kestää käyttöä ja näyttää hyviltä. Farkut satasen hujakkaa, T- paidat parikymppiä, neuleet satasen, takeilla ei ylärajaa, ei myöskään hyvillä talvikengillä. Olen pysynyt samoissa mitoissa vuosikymmeniä eli pystyn käyttämään vaatteet ja kengät loppun ja ostan vain tarvitsemani kun entinen suunnilleen hajoaa päälle.
Tuo on yksi tapa. Itse ostan aina kahdet puvut parit kolmet kengät useamman paidan.. jne.
Huollan vaatteita aika paljon ja kun on useammat kierroksessa ne ehtivät hengittää ja säilyvät parempina pidempään kuin jokapäiväisessä käytössä. Tästä syystä ostan yleensä vähän parempaa laatua, en kalleinta mutta jtn luokkaa Tiger tai Sand
En yhtään. Ne on jo maksettu kertaalleen.