Voiko kissalta saada matoja?
Huomasin tänä aamuna keittiössäni kissan kakan lattialla siinä oli matoja. Pari tuntia sitten kävin ostamassa kissaleni lääkityksen, olisiko pitänyt ostaa itsellenikin? Tosiaan ensimmäinen kissa minkä omistan<3
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei huolehdi normaalisti hygieniasta eli esim. pese käsiä kakan käsittelyn jälkeen, niin on mahdollisuus huonolla säkällä saada suolinkaistartunta. Samoin kuin koirasta. Aika suurella osalla eläimiä ainakin jossain vaiheessa jotain matoja on, mutta harvemmin ihmisiin tarttuvat kuitenkaan.
En pese käsiäni sillä saippua jäämät käsissä voivat haitata kissan haju aistia tai näin olen ainakin lukenut
Joten onko minulla nyt matoja kun söin äsken mandariinejä pari kappalettaVoi olla matojakin, jos syömäsi mandariinit olivat sairaita ja täynnä matojen munia.
Hyi mustä voin tietää oliko ne sairaita ja täynnä matoja
Sehän siinä onkin vaikeaa, kun eihän sitä voi tällaiset tavalliset kuluttujat tietääkään! Harvemmalla kuitenkaan on kotonaan mikroskooppia jolla tutkia näytteitä, ainakaan minulla ei sellaista ole, olen kyllä suunnitellut sellaisen ostamista. Mutta ne varmaan ovat kalliita.
Joo mäki veikkaan et on aika kalliita :/ en kyllä itsekkään rupee ostaa
Vierailija kirjoitti:
Voivat ne madot tarttua, mutta se lienee hyvin harvinaista.
Tutki netistä.
Tämä onkin hyvä neuvo. Jo lyhyellä googletuksella löytyy kissasta ihmiseen tarttuva loinen, joka elää ihmisen silmässä.
Rauhoittaa varmasti ap:ta. :D
Antakaa heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Sinun ap. kannattaa katsoa netistä tietoa näihin kissan loisiin liittyvää faktaa.
Täällä on taas ollut suuri joukko humoristeja vastaamassa. Heikonlaisesti nuo kissan madot ihmiseen
tarttuvat. Huolehdi tosiaan siisteydestä ja ole onnellinen kissasi kanssa.
Kissat on niin suloisia ja viisaita olentoja. Miau ja purrr....
Aloitus uskottava mutta sitten ilmoitti ettei pese käsiä jottei kissan hajuaisti kärsi ja aloitti keskustelun joka kommentoijan kanssa pitääkseen keskustelunsa näkyville.
Provo epäonnistui mutta uskottava aloitus 2/5
Ihan sama luuletteko provoksi mutta haluaako joku pk-seudulta kissan. Joku maatiais kissa tää on. Oon kyllästyny siihen et mua ei auteta ja äitikää ei oo vastannu puhelimee monee päivää
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama luuletteko provoksi mutta haluaako joku pk-seudulta kissan. Joku maatiais kissa tää on. Oon kyllästyny siihen et mua ei auteta ja äitikää ei oo vastannu puhelimee monee päivää
Pyysitkö sinä siltä äidiltäsikin matoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö sinä siltä äidiltäsikin matoja?
EN EIKÖ KUKAAN YMMÄRRÄ ETTEN HALUA MATOJA!!!!! PYYSIN ÄIDILTÄNI APUA MITEN SIIVOAN SEN KAKAN TUOSTA MATOSTA POIS JA ETTÄ SAAKO SILTÄ KISSALTA TARTUNNAN MUTTA SE EI VASTAA
EDELLEEN EN HALUA NIITÄ MATOJA!!!!!!!! Miksei kukaan ymmärrä että tarkoitin sitä että eikai siltä voi tarttua niitä kun en haluaisi