Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautatko jos maksoitkin LIIKAA tai sinulta ei otettu maksua ollenkaan?

Vierailija
27.12.2017 |

Itse hölmönä sanon aina, palaan jopa kauppaan uudestaan tuosta syystä. Viimeks tuossa ennen joulua soitin firmaan, josta ei ollut tullut laskua, vaikka sen piti tulla jo puoli vuotta sitten. Ilman soittoani lasku olisi todennäköisesti jäänyt kokonaan tulematta. Oikeastaan soitin siinä pelossa, että jos lasku onkin muka tullut, mutta Posti hävittänyt sen johonkin ja kohta rallattaisi jo perintämaksutkin. Firmasta toki oltiin iloisia, kyseessä oli reilun parin sadan euron lasku. Joskus vaan vähän ärsyttää oma tyhmyys/rehellisyys..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomautan.

Voi olla tyhmää, mutta arvostan rehellisyyttä.

Vierailija
2/6 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomautan. Uskon karman lakiin. :) Viimeisin tapaus viime viikonlopulta, oltiin kaveriporukalla "pitkän kaavan kautta" syömässä ja meiltä oltiin laskutettu ainoastaan ruuat, ei ruokalajeihin kuuluvia viinejä. Huomautin että ruokajuomat puuttuu laskusta (saatiin sitten tuplalasku :D) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomautan, silloin kun minulta yritetään rahastaa liikaa. Lian pienestä laskusta tai sen puuttumisesta, arvaa kaksi kertaa...

Raha on parasta silloin, kun se on omassa lompakossa!

Vierailija
4/6 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran huomannut molemmat, ja olen huomauttanut. Harvoin tulee kuitteja tarkistettua, vaikka ehkä pitäisi.

Vierailija
5/6 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
6/6 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tampereella baareillessa jostain baarista sain liikaa vaihtorahaa ja heräsin 200 euroa rikkaampana kuin lähtiessä. ja en sammunut taimyynyt itseäni matkan aikana :)  ongelma on etten tiedä mistä sain nuo vaihtorahat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme