Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät suhtautuvat kaikkeen niin negatiivisesti?

Vierailija
27.12.2017 |

Aina kun joku ehdottaa jotain, niin alkaa katkera purnaus, ulina ja selittely. Miettikää nyt itsenne yrittäjän asemaan. Palkaisitteko itse tuollaisen katkeran pessimistisen ruikuttajan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta asiaa on kaikki? 

Vierailija
2/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Niin kuin nyt esimerkiksi tähän aktiivimalliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hymyilet vaan nätisti jos palkkaasi tehdään 30 euron leikkaus per kk ilman syytä?

Vierailija
4/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun ehdotus "mene töihin"? Et sinäkään tiedä, miten paljon ne sinun työntekijät selkäsi takana puhuvat sinusta pahaa. Jokainen lähtee innosta kirkuen uuteen työhön, kun sellaisen saavat. Sinulle sanovat, että kyllä minä oikein hyvin viihdyn työssäni, tämä on just sitä, mitä haluan. Ja sinä tyhmä uskot.

Vierailija
5/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta asiaa on kaikki? 

Aivan kaikki. Ja näitä jurottajia on keskustelupalstat täynnä.

Vierailija
6/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt että mitä kiksejä saat näistä omista kipeistä aloituksistasi? Et kai nyt ole pikkarit märkinä tästäkin että esitin tällaisen kysymyksen? Jos luulet että minua jotenkin satuttaisi tuollainen trollailu niin ei. Lähinnä vain ihmettelen että minkälainen kyllästynyt tyyppi tehtailee päivästä toiseen työttömien piikittelyketjuja.

Vierailija
7/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sinulle mitä pikaisinta työttömyyttä. Voit sitten ihan rauhassa tutustua asiaan ja toimia toisin. Riemuita ja iloita malliksi niille muille mölleille.

Vierailija
8/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi järkeviä ja toteuttamis kelpoisia malleja, sääntöjä tai asetuksia niin ilomielin otettaisiin vastaan. Tähän asti nämä ovat vain olleet kalliita toimimattomia ja ei kenenkään etuja vaalivia onnettomia viritelmiä.

Niinkuin tämä nyt esillä oleva malli, minkä minä sille voin jos ei kukaan minua palkkaa ja siitä huolimatta saan rangaistuksen.

Vierailija
9/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nyt sitä Kokoomuslaista propagandaa alle 3200 euroa kuussa tienaavien mustamaalaamiseksi!

Vierailija
10/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Niin kuin nyt esimerkiksi tähän aktiivimalliin.

Kerroppa neropatti, miten aiot sulloa sadat tuhannet työttömät muutamaan kymmeneen tuhanteen avoimeen työpaikkaan. Kerro myös, että kuka työnantaja palkkaa työttömän 18 tunniksi. Kerro myös, että miten työttömät saadaan myös 5 päiväksi kurssille, kun kurssipaikkoja ei riitä nykyiselläänkään läheskään kaikille työttömille, eikä kurssipakkoja olla ollenkaan lisäämässä.

Aktiivimallia vastustetaan siksi, koska siinä rangaistaan etuuksien leikkaamisella asiasta, johon ei voi itse vaikuttaa. Eli vaikka työtön etsisi aktiivisesti töitä, niin seuraa etuuksien leikkaus, jos ei saa työpaikkaa tai pääse kurssille.

Vierailija
11/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nyt sitä Kokoomuslaista propagandaa alle 3200 euroa kuussa tienaavien mustamaalaamiseksi!

Kuka muka tienaa alle 3200e kuussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme