Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä naurattaa "huumori", jossa toista miestä sattuu haaroväliin?

Vierailija
27.12.2017 |

Tyyliin Luokkakokous-elokuva oli pelkkää tätä, samoin iso osa Hauskoista Kotivideoista... mikä siinä on niin hauskaa, että toiseen sattuu? Selittäkää tyhmälle naiselle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sikoja. Ne pitäis jättää.

Vierailija
2/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole koko ajan tiukka kukkahattu päässä, vaan ottavat rennosti ja iloitsevat myös ei-niin-sivistyneestä huumorista. Samoin kuin minulla vaikka nainen olenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kykene tuntemaan empatiaa. Näyttää hassulle. Vahingonilo.

Vierailija
4/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät luultavasti itse koskaan ole munilleen saaneet. Ne jotka ovat, muistavat kyllä sen tunteen eikä silloin paljoa naurattanut.

Vierailija
5/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan jaksanut nauraa noille. En minä siitä mitenkään loukkaannu, mutta en vain näe asian hauskuutta. Pidän silti itseäni ihan huumorintajuisena.

M34

Vierailija
6/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät luultavasti itse koskaan ole munilleen saaneet. Ne jotka ovat, muistavat kyllä sen tunteen eikä silloin paljoa naurattanut.

Mites nämä miesporukat jotka heittelevät toisiaan munille ties millaisilla kapineilla ja räkättävät hulluina vaikka itsekin ovat olleet tulilinjalla monta kertaa?

Myönnän katselevani jackassia, ihanaa vaihtelua tähän nykyilmapiiriin jossa loukkaannutaan kaikesta, valitetaan kaikesta, kielletään kaikki huumori joka voi jotakuta loukata etc.

Vierailija
7/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan jaksanut nauraa noille. En minä siitä mitenkään loukkaannu, mutta en vain näe asian hauskuutta. Pidän silti itseäni ihan huumorintajuisena.

M34

No tätä mietin itsekin. En meinaan pidä itseäni hirveän "kukkahattuisena", ja välillä uppoaa tosi poliittisesti epäkorrektikin huumori, mutta noissa jutuissa se ainut "vitsi" on pesäpallomailalla munille ilman mitään kontekstia tai isompaa vitsiä tai ironiaa. Vai onko se vaan se, että huumori ei kaikilla kehity eteenpäin siitä Tom lyö Jerryä vasaralla-tasosta?-Ap

Vierailija
8/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naisena ei naurattaisi, jos naista sattuisi haaroväliin vaikka tangolle pudotessa.

Vierailija
9/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans tämä ilmiö on sairas. Mun mies joutui nuorena leikkaukseen kun koulussa kiusaaja potkaisi sitä täysillä haaroihin. Se kipu oli kuulemma sanoinkuvaamatonta.

Vierailija
10/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahahaa,vahingoniloa,naiset ei voi tietää miltä tuntuu kun pallit on "kurkussa"

Vierailija
11/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei ole koko ajan tiukka kukkahattu päässä, vaan ottavat rennosti ja iloitsevat myös ei-niin-sivistyneestä huumorista. Samoin kuin minulla vaikka nainen olenkin. 

Miksi aina oletetaan keskustelunavauksista, että henkilöllä on kukkahattu tai hän vetää palkokasveja rööreihin? Onhan ihan normaalia vain puhua asioista ilman sen kummempaa tunnereaktiota. Toisaalta myös tunnereaktiot tunnutaan ajattelevan jotenkin lähtökohtaisesti pahoina paitsi sellainen pelkkä kevyt hahhah-hassuttelu. Se on outoa. Emmekö kaikki ole aikuisia ihmisiä ja osaamme suhtautua siihen, että a) jotkut ihmiset saattavat tuntea eri tavalla eri tilanteissa ja pystymme kunnioittamaan silti heitä b) ei ihmisen ole pakko tuntea oikeastaan yhtään mitään puhuessaan jostain aiheesta.

Vierailija
12/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä, että pojat kauhuissaan yrittävät muka miehekkäinä peittää tuntemansa empatian.

Vierailija
13/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nämä miesporukat jotka heittelevät toisiaan munille ties millaisilla kapineilla ja räkättävät hulluina vaikka itsekin ovat olleet tulilinjalla monta kertaa?

No minä kutsuisin tuollaisia vähä-älyisiksi. Vedetään jollain ostoskärryllä hyppyristä päin seinää ja se on olevinaan jotenkin hauskaa, vaikka on ilmiselvää fiksuimmille miten siinä tulee käymään.

Vierailija
14/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan pitävät sitä hauskana juttuna vain siinä tapauksessa että nainen potkaisee miestä haaroihin

Vierailija
15/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen empatiaa niin voimakkaasti, että lähinnä ahdistaa katsoa kun jotakuta sattuu. Luulen, että näissä on yksilöllisiä eroja.

Vierailija
16/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan pitävät sitä hauskana juttuna vain siinä tapauksessa että nainen potkaisee miestä haaroihin

Kiva yleistys. Kerro vielä, miksi tuohon päädyit?

Vierailija
17/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin koulussa lukukauden ajan potkimalla munille ja nauramalla sitten kun vaikersin maassa kaksinkerroin.

En naura potkuhuumorille.

-M42

Vierailija
18/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin koen empatiaa niin voimakkaasti, että lähinnä ahdistaa katsoa kun jotakuta sattuu. Luulen, että näissä on yksilöllisiä eroja.

Kokoelmassa, jota itse katsoin YouTubessa, joku epic fail tai ultimate fail tms. itseäni todennäköisesti nauratti juuri siksi, että tyypit lähti tekemään vaikeaa temppua ylimielisinä ja varmoina onnistumisestaan, ja sitten kävikin pahasti. Sitten taas ne, joihin sattui ilman omaa syytä ei naurattaneet vaan tuntui pahalta.

Vierailija
19/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Buhahahaa,vahingoniloa,naiset ei voi tietää miltä tuntuu kun pallit on "kurkussa"

Tämä lienee tottakin, ettei nainen voi sitä tietää, mutta jokainen sen kokenut mies kuvailee sitä hirveimmäksi kivuksi ikinä. Miksi se on sitten hauskaa, jos niin käy toiselle miehelle? Olisi minusta tosi outoa, jos nainen nauraisi kun näkee videolta toisen naisen synnytyskipuja.

Vierailija
20/20 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin vaan sillä Luokkakokous-elokuvallakin oli niin mielettömät katsojamäärät, että näytöksiä riitti ja ihan jatko-osakin piti kiireellä pyöräyttää. Ja kyllä muita leffassa olijoita nauratti, kun kaveri hilasi minut sen katsomaan. Itse aloin lähinnä voida pahoin myötähäpeän ja tuon "haarovälihuumorin" takia. Eli upposi kyllä kohdeyleisöönsä. Minä vain en selkeästi kuulunut siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän