Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluaatosta -3,2kg

Vierailija
27.12.2017 |

Aika hyvä tulos näin alkuun. Painoa on pudotettavana yhteensä 10kg 😌 kieltämättä motivoi kun heti alkuun lähti näin hyvin liikkeelle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Itsehän sain juuri saman verran lisää!

Vierailija
2/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut vesipaastolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen syönyt paljon kasviksia ja jättänyt leivän, puuron, perunat yms pois. Proteiinit ja rasva tulee juotavassa muodossa rahkapirtelönä jne.

Vierailija
4/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kannattaa juoda vettä ja vihreää teetä litratolkulla, se auttaa ainakin itsellä säätelemään nälkäisyyden tunnetta. Kuituja! Itse käytän joka päivä psyllium huskia ja chian siemeniä veteen sekoitettuna, kivasti pysyyy suolen toiminta säännöllisenä niukallakin ruokavaliolla. Lisäksi, ja tämä voi olla ällö vinkki joillekuille, kotona tehty enema vaikka kerran viikossa. Noita enema kittejä saa apteekista. Päivittäinen kalorivaje niin ylläpitokalorien päivä tuntuu herkkupäivältä! Eli tarkka kalorien laskeminen. Kurinalaista, mutta ainoastaan näin esim. itsellä paino tippuu normaalipainon sisällä.

Vierailija
5/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen syönyt paljon kasviksia ja jättänyt leivän, puuron, perunat yms pois. Proteiinit ja rasva tulee juotavassa muodossa rahkapirtelönä jne.

Laihdut nopeasti, mutta tulos ei ole pysyvä. Et voi ruokaasi nesteenä syödä kovinkaan kauaa.

Vierailija
6/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kolmessa päivässä? En halua pilata iloasi, mutta ihmisestä ei lähde rasvaa kuin muutama sata gramma vuorokaudessa vaikka tekis mitä. Hiilari ja nestevarastot on tyhjentyneet. 

Iso motivaattori tuo kuitenkin on ja onnea matkaan. =)

Vierailija
7/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdut nopeasti, mutta tulos ei ole pysyvä. Et voi ruokaasi nesteenä syödä kovinkaan kauaa.

Joo joo, kiitos.

Vierailija
8/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen joo joo vastaus ei ollut minun. Mulle on helpompi esim aamupalan ja iltapalan rahka blendata sen verran löysäksi, että saan sen juotua. Rahka ei oikein lusikoituna maistu. Samalla tulee rasva, vitamiinit marjoista, leseet ja siemenet yhdellä isolla mukillisella. Kasviksia syön lisäksi paljon, niiden kanssa linssejä jne, olen kasvissyöjä. Ap

Vierailija
9/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kannattaa juoda vettä ja vihreää teetä litratolkulla, se auttaa ainakin itsellä säätelemään nälkäisyyden tunnetta. Kuituja! Itse käytän joka päivä psyllium huskia ja chian siemeniä veteen sekoitettuna, kivasti pysyyy suolen toiminta säännöllisenä niukallakin ruokavaliolla. Lisäksi, ja tämä voi olla ällö vinkki joillekuille, kotona tehty enema vaikka kerran viikossa. Noita enema kittejä saa apteekista. Päivittäinen kalorivaje niin ylläpitokalorien päivä tuntuu herkkupäivältä! Eli tarkka kalorien laskeminen. Kurinalaista, mutta ainoastaan näin esim. itsellä paino tippuu normaalipainon sisällä.

Mua alkaa aina vihreä tee oksennuttamaan jostain syystä. Siis oksennan oikein, ei mitään pientä pahaa oloa. En ymmärrä mistä se johtuu. Ap

Vierailija
10/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa aina vihreä tee oksennuttamaan jostain syystä. Siis oksennan oikein, ei mitään pientä pahaa oloa. En ymmärrä mistä se johtuu. Ap

Samaa joskus itselläkin, en osaa auttaa koska se meni ohi. Oletko kokeillut todella miedoksi hauduttamalla ja hunajaa lisäämällä? Tuosta hunajasta saa makeutta teehen, mikä auttaa makenahimon hallinnassa. Ja tosiaan, näillä ohjeillani on paino pudonnut 4 kiloa, siis oikeaa läskiä lähtenyt kolemssa viikossa.

Vierailija
11/11 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa joskus itselläkin, en osaa auttaa koska se meni ohi. Oletko kokeillut todella miedoksi hauduttamalla ja hunajaa lisäämällä? Tuosta hunajasta saa makeutta teehen, mikä auttaa makenahimon hallinnassa. Ja tosiaan, näillä ohjeillani on paino pudonnut 4 kiloa, siis oikeaa läskiä lähtenyt kolemssa viikossa.

Oon kokeillut, ei auta oikein mikään. Joskus kokeilin niitä vihreä tee kapseleita ja niiden kanssa oli sama juttu, oksennus tuli. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä