Joulu loppui ja aika siivota koristeet pois
Kaappiin odottamaan ja kuusi ulos tänään. Elämä ei ole ikuista juhlaa vaikka niin haluaisimmekin
Kommentit (30)
Mullakin on joskus loppunut jo tähän. Nyt saa kuusi vielä olla, kun ei karisekaan .
Loppiaisenahan joulu vasta loppuu. Ei ole vielä mikään kiire koristeita purkaa.
Loppiaisena vasta ja joskus saa olla Nuutinpäivään asti. Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois viepi.
Vierailija kirjoitti:
Kaappiin odottamaan ja kuusi ulos tänään. Elämä ei ole ikuista juhlaa vaikka niin haluaisimmekin
Mene kommari muualle ulisemaan.
No just aattona vasta laitoin, en mä nyt niitä heti pois ota, ainakin uuteen vuoteen saa olla, kuusikin on niin kaunis.
Mikä ikuinen se sellainen on, joka kestää pari viikkoa. En ymmärrä.
Meillä on kuusi vähintään uuteen vuoteen, mielellään loppiaiseen. Riippuu kuinka paljon se varisee.
Loppiainen ja Nuutinpäivä ovat vielä edessä ap.
Sielun sisko 😊 Olen ehdottomasti jouluihminen, mutta nyt saa koristeet lähtee
Ehkä vähän hölmöä, mutta minusta on kiva laittaa uudeksi vuodeksi eri koristeet kuin jouluna. Kuusta ei ole mutta joskus tykkään koristella huonekasveja. Toisaalta ei mulla mitenkään suuria määriä koristeita kerrallaan esillä.
Vierailija kirjoitti:
Loppiaisena vasta ja joskus saa olla Nuutinpäivään asti. Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois viepi.
Tuollaiset vihapuheet lopetetaan sitten tykkänään! Mieti nyt itse miltä Nuuteista tuntuu.
Viikonloppuna viimeistään tontut laatikoihin ja kuusi pihalle. Niistä on nautittu jo joulukuun alusta. Terassikuusi saa olla loppiaiseen :)
Eihän joulu vielä ole loppunut. Koristeet pysyy loppiaiseen ja valot nuutinpäivään. Ei-jouluiset valot saa olla kevääseen asti.
Minä pidän kuusen ja joulukoristeet vielä uudenvuodenpäivän, sitten laitan pois. Minulle joulu loppuu vuodenvaihteeseen, sitten alan odottaa kevättä.
Mielestäni elämä on ikuista juhlaa.
Jos pitäis ton kuusen tolleen ja kaikki joulukoristeet kotona ny samantien ens jouluun asti, niin ei tarttis koristella ens vuonna lainkaan, ois kaikki jo valmiina.
Nuutinpäivänä viedään koristeet pois. Onhan tämä koristeellisuus mukavaa vaihtelua.
Vähintään loppiaiseen saa olla 😀