Miehillä kasautuu paineita palleihin joulunpyhien aikana
Onneksi kohta pääsee kotiin purkamaan nämä paineet.
Eihän nyt joulun aikaan perheen luona tai anoppilassa sovi touhuta.
Kommentit (11)
No älä. Muna on ollut koko päivän kädessä. Päivällä räpläsin persettäkin.
Päivän penispumppu ja lypsy session jälkeen panettanut ihan armottomasti, siis ihan sairaasti. Muna tanassa kolmatta tuntia, mutta tätä en nyt runkkaa pois on nimittäin sellasta vigoria mitä pitää jaksaa viikon ainakin sisällä pitää.
T: Sonni häkissä
Voi poikaa, älä ole niin estoinen. Kai sulla sentään käsi toimii, siitä ei tule ääntä.
Minä olen tyydyttänyt itseni paikasta riippumatta, jopa kirjaston vessassa.
N47
Olette te miehet ällöjä. Ihmekään ettei kukaan teitä enää jaksa. Runkatkaa rauhassa elämänne loppuun asti.
Meillä täällä Kihniöllä lasketaan miehissä maidit joulukuusen oksille joulupäivän aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Voi poikaa, älä ole niin estoinen. Kai sulla sentään käsi toimii, siitä ei tule ääntä.
Minä olen tyydyttänyt itseni paikasta riippumatta, jopa kirjaston vessassa.
N47
Miten kiihottavan mielikuvan loit mieleeni. Minä 26v mies sinun kypsän naisen kanssa vessassa. Nuolen pilluasi ja sinä imet munaani. Ratsastat päälläni samalla kielisuudellen minua.
Vierailija kirjoitti:
Olette te miehet ällöjä. Ihmekään ettei kukaan teitä enää jaksa. Runkatkaa rauhassa elämänne loppuun asti.
Sä et voi ymmärtää sitä himoa mikä virtaa viriilin miehen kehossa. Kuin sonni mitä on pidetty liian kauan häkissä, ärhäkkä ja kiimainen, valmiina junttaamaan kalulla.
Kylläpä ap on estoinen. Tottakai äidin ja anopin luona voi naida normaalisti. Jos joku huomaa niin entäs sitten? Pieni kiinnijäämisen riskhän vaan lisää tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ap on estoinen. Tottakai äidin ja anopin luona voi naida normaalisti. Jos joku huomaa niin entäs sitten? Pieni kiinnijäämisen riskhän vaan lisää tunnelmaa.
Ei yksinkertaisesti tee mieli peuhata lakanoissa, jotka on anoppi tai äiti pessyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksinkertaisesti tee mieli peuhata lakanoissa, jotka on anoppi tai äiti pessyt.
Täytyy kyllä sanoa, ettei oikein aukea, miten mummon lakanat seksin harrastamisen estää. Mutta käyhän se hommailu muitakin huonekaluja hyödyntäen tai vaikka seisaaltaan.Mielikuvitusta vaan peliin ja naiselle hame päälle ilman alushousuja. Ainakin mun mies käy siitä ihan kuumana ja voidaan käyttää pienimmätkin tilaisuudet helposti hyväksemme.
Rankka elämä