Minkälaisissa vaatteissa olet viettänyt joulunpyhät?
Mä oon ollu vaan pyjamassa tonttulakki päässä. Ihan oman perheen kesken ollaan vietetty joulu.
Kommentit (23)
Ihan olen keskenäni yöpaidassa haahuillut koko joulun.
Aatosta tähän päivään. Välillä katsonut ikkunasta, kun päivä vaihtuu.
Mahtavaa!
Tummat farkut ja punainen jouluneule aattona
Tummat sukkahousut, musta mekko ja tumman sininen neule joulupäivänä
Tummat farkut ja vaaleanharmaa huppari tänään
Punaisessa tunikassa ja harmaissa leggareissa. Silleen semi-siistinä.
virkapuvussa mennyt kaikki päivät.
Aattona juhlamekossa, kun oli vieraita. Sen jälkeen verkkareisssa ja trikoopaidassa.
Mekko, neuletakki ja sukkikset kuten useimmiten muulloinkin.
vaihdellen näissä:
- pyjamat ja villasukat
- alasti
- kylpytakki ja villasukat
- toppatakki, leggingsit, talvimaiharit, iso pusero ja pipo sekä hanskat (kävelyä varten)
Harmi kun huomenna pitää mennä töihin ja pukea jotain muuta päälle :D
Verkkarit, t-paita, huppari, villasukat. Yöllä yöpaita.
Aattona collegehousut ja t-paita. Aattoiltana juhlava hihaton kokohaalari. Eilen farkut ja trikoopaita + neule. Tänään haahuilin aamupäivän pyjamassa ja iltapäivän urheilukerrastossa.
Tunikassa ja leggareissa. Joustaa mukavasti kun on nyt kolmatta päivää syöpötellyt. Ja ei, en käytä tunikaa enkä leggareita muualla kuin vain kotivaatteina.
Jouluaattona kotelomekko ja korkkarit, joulupäivä pyjamassa tänään farkut ja neule, tänään oli työpäivä.
Kirppikseltä ostettu kaftaanimainen punainen mekko on ollut päällä koko joulu. Jalassa perinteiset Sidosteen sukat.
Leggareissa ja kulahtanut paita päällä.
Käytän yleensä aina mekkoja tai hameita, joten mekossa enimmäkseen. On ollut vieraita ja ollaan käyty kylässä. Omalla porukalla ollessa olen ollut yöpaita päällä illalla.
En tykkää mistään ns. kotiverkkareista, legginsseistä tai vastaavista. Mutta ymmärrän kyllä, että ihmiset sellaisia käyttävät.
Siistit farkut ja siisti neule. Kotona kulahtaneet farkut ja kulahtanut neule.
Aattona musta hame ja punainen pusero, olin kylässä. Kun tulin aattona 23.00 kotiin, siitä lähtien olen ollut punaisessa trikoisessa mekossa ja tummansinisissä nilkkasukissa. En ole laittanut nokkaani ulos. Huomenna pitäisi lähteä.
Aattona vähän paremmissa vaatteissa sen jälkeen oloasussa tai yöpaidassa.Ihanaa kun on voinut vaan olla ja lukea tai katsoa leffoja
Tonttulakissa ja punaisissa stringeissä.