Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä kun en vaan jaksa järjestää asuntoani?

Vierailija
26.12.2017 |

En oo laittanut verhoja. Tavaraa on enkä jaksa tehdä juuri mitään, olen niin poikki ja huonossa kunnossa.
Jonkun toisen asuntoa saattaisinkin jaksaa laittaa mutta omaa en.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin pari vuotta lauantaisin siivoamassa leipomossa. Sitä jaksoin tehdä viikosta toiseen mutta jostain syystä en jaksa ikinä siivota omaa kotiani.

Vierailija
2/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat pieneen huoneeseen palvelutaloon koska et kerran pysty asumaan itsenäisesti. Mun 20-vuotias tyttärenikin sua sua henkisesti kypsempi  ja aikaansaavampi. Sulla on vaan tekosyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata murehtia pienistä. Ostin tämän asunnon tasan kolme vuotta sitten ja vieläkin nurkissa on purkamattomia muuttolaatikoita ja hyllyt pulttaamatta seinään.

Ostan kohta isomman kämpän, niin skarppaan ehkä sitten :)

Vierailija
4/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut? Älä jää yksin. Voisitko kutsua jonkun ystävän avuksi. Siisti kotikin voi nostaa mielialaa tai sotkuinen ainakin laskee. Muistan kun yksi luennoitsija sanoi, että auttaa jo se, kun tekee edes jotain kuten tiskaa astiat. Pitää saada itsensä liikkeelle.

Vierailija
5/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutat pieneen huoneeseen palvelutaloon koska et kerran pysty asumaan itsenäisesti. Mun 20-vuotias tyttärenikin sua sua henkisesti kypsempi  ja aikaansaavampi. Sulla on vaan tekosyitä.

Pystyn asumaan itsenäisesti. Sun tytär ei varmaan ole kokenut samoja asioita kuin minä.

Vierailija
6/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet uudenvuodenlupauksen että alat järjestämään asuntoasi viikottain ja pidät sen järjestyksessä

Vierailija
7/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna armoa itsellesi. ei kukaan jaksa aina pakertaa täysillä. Tuttu tunne, minäkään en millään jaksaisi tehdä yhtään mitään, enkä teekään. välttämättä.

Vierailija
8/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna armoa itsellesi. ei kukaan jaksa aina pakertaa täysillä. Tuttu tunne, minäkään en millään jaksaisi tehdä yhtään mitään, enkä teekään. välttämättä.

Vierailija
9/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet uudenvuodenlupauksen että alat järjestämään asuntoasi viikottain ja pidät sen järjestyksessä

Voin yrittää mutta silti vointi ei ole hyvä.

On uupumusta ja kipua.

Vierailija
10/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se vasta ap:ta auttoikin. Onneksi on olemassa hyviäkin ihmisiä.

Vierailija
11/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

We are human doing. Nyt laiska punnerruksia!

Sinkkumies

Vierailija
12/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu siivoo mun kämppä niin tuun järkkää sun :)

Vierailija
13/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

We are human doing. Nyt laiska punnerruksia!

Sinkkumies

Sulta ei koskaan kukaan ole kysynyt mitään neuvoja missään ja silti suhun törmää joka vitun ketjussa. Mene pois jo, idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä