Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpotusta migreeniin

Vierailija
26.12.2017 |

En ole saanut aikaiseksi hakea migreenilääkkeeseen reseptiä kun kärsin vaivasta yleensä harvoin ja olen muutenkin kuullut lääkkeen tehoavan paremmin auralliseen migreeniin. Muutaman särkylääkkeen olen päivällä ottanut, käynyt suihkussa, syönyt, nukkunut ja nyt lepään... Olo on sellainen ikävä ja pahoinvoiva mutta ei ihan hirveä. Onko teillä mitään vinkkejä siihen mitkä asiat voi helpottaa oloa ja jopa nopeuttaa toipumista?

Ja sitten ylimääräistä ehkäisyavautumista jonka jälkeen mut varmaan tuomitaan asennevammaiseksi tossuksi :D Olen aika varma että ye pillerit, joita oon koittanu useempia, tekee tätä mulle koska eka migreenikohtaus tuli muistaakseni pillerien aloituksen aikoihin. Ehkäisykeinot on kuitenkin vähissä, luomuna vielä 19 v. oli häiritsevän runsaat, ainakin viikon kestävät suht kivuliaat kuukautiset, usein ohivuotoja jos ei herännyt yöllä vaihtamaan tamponia ja sidettä. Kuparikierukka on siis luultavasti huono vaihtoehto kun anemiaa oli muutenkin. Minipillereillä (joita kehotettiin testaamaan hormonikierukan sopivuutta varten, sama hormoni ilmeisesti?) vuosin yli 3 kk lähes putkeen tiputellen kunnes en enää kestänyt ja siirryin "luonnollisempiin" yepillereihin. Kaikki olisi ihan jees muuten mutta tää migreeni... välillä mietin voisiko pillerit vaikuttaa mielialaankin, mutta oon aina tainnut olla hiukan alakuloinen, aiemmin toki kiusaamisesta ja muusta johtuen.

Lapsi olisi mulle painajainen vaikka mies saattaisi jopa ilahtua, hänen sterilisaatio ei siis ole vaihtoehto ja mulla ei iän puolesta onnistu. Kumi taas on huono kun mies ei muutenkaan välitä seksistä yhtä paljon kuin mä, seksi vähentyisi ja huonontuisi niiden myötä (on kokeiltu) ja onhan se muutenkin aika hankalaa. Taisin käydä kaikki luotettavat, saatavilla olevat ehkäisykeinot läpi mutta kertokaa ihmeessä jos keksitte jotain muuta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan