Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin lauantaina treffeillä yhden naisen kanssa. Huomenna "seksitreffit" tinder-naisen kanssa. Onko väärin?

Vierailija
26.12.2017 |

Siis mukavat treffit oli ja sovittiin, että loppuviikosta uusiksi.

Mutta sitten tuo toinen tinder-nainen ehdotti "suoraa toimintaa" huomiseksi. Eli panohommia tiedossa.

Olettamukseni on, että kaikki tapailee muita myös "tapailuvaiheesssa". Ties vaikka tuosta lauantain treffinaisesta tulisi tyttöystävä? Mutta, jos ei tule, niin missaisin tämän kiihkeän panon.

m29

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko siis, että naisille tulee usein jotain panoehdotuksia kivoilta ja viehättäviltä miehiltä? :D

Siitä ei varmaan tarvitse kiistellä yhtään, että naiselle seksin saaminen on paljon, paljon helpompaa kuin miehelle. Joten kun miehelle tulee tilaisuus, sitä on vaikea jättää käyttämättä.

Vierailija
22/29 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä ihmettä teitä tässä välissä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kehutaan ksikenlaista. En usko aloittajaan

Vierailija
24/29 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan keneltä kysyy. Toisten mielestä ei sovi jutellakaan muille jos on pari viestiä vaihdettu. Sitten on niitä jotka panee toisia siihen asti kunnes muutetaan yhteen ja kaikkea siltä väliltä. Näitä löytyy niin miehistä kuin naisista. Jos ette ole mitään sopineet, niin et ole mihinkään sitoutunut, mutta keskustelun aiheesta voi aloittaa myös itse.

Vierailija
25/29 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://tier.loverevenue.com/tiny/2Glct Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. 

Vierailija
26/29 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo panohommissa

Vierailija
27/29 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko siis, että naisille tulee usein jotain panoehdotuksia kivoilta ja viehättäviltä miehiltä? :D

Siitä ei varmaan tarvitse kiistellä yhtään, että naiselle seksin saaminen on paljon, paljon helpompaa kuin miehelle. Joten kun miehelle tulee tilaisuus, sitä on vaikea jättää käyttämättä.

Olen eri mieltä. Tee profiili grinderiin ja saat varmaan seksiä naisiakin helpommin. Sieltä vaan valitset kenet tahansa. Ai pitää olla omasta mielestä kiinnostava, että kelpaa etkä huolikaan miltä tahansa äijältä lasteja? Yhtä helppoa se on naisilla tosiaan...

eri

Vierailija
28/29 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. vanhan liiton miehiä ja mielestäni teet nyt väärin, jos olet ensimmäisen deitin kanssa ihan seurustelusuhdetta hakemassa. Kun itse aloin kauan sitten tapailemaan vaimoani, oli alusta asti selvää, että katson tämän kortin loppuun saakka. Kyllä sen jo ensimmäisillä treffeillä huomaa, onko toisessa potentiaalia, puolin ja toisin. Paha juttu voi olla, jos homma etenee 1. neidin kanssa ja myöhemmin selviää, että kävitkin panemmassa toisen kanssa teidän deittaillessa. Jollekin ei omehkä ole mikään juttu, mutta toinen voi kokea sen pettämisenä. Miten itse suhtautuisit, jos vastapuoli tekisi niin?

M46

Vierailija
29/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuvittelee, että ekat treffit tarkoittavat sitoutumista ilman että asiasta edes sovitaan niin siinähän kuvittelee.

Itse en tämmöisen tapauksen kanssa kyllä edes menisi niille seuraaville treffeille.

Toki jos sovitaan, että ei tapailla muita niin se on asia erikseen.

Jos olisin ap, niin menisin panotreffeille.