Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä naiset tapaavat näitä pikkutuhmia suoria esityksiä tekeviä miehiä? Jokaisella tavisnaisella joka on jotain, on oltava nykyään vähintään stalkkereita.

Vierailija
26.12.2017 |

Miehenä kokemus on että ainakin 80% suomalaisista miehistä on vaikeaa katsekontakti edes miesten kesken. 90% ei kykene puhuman mitään henkilökohtaista: ei naisista, ei lapsista, ei perheestä, ei menneisyydestä. Kulttuuria ei ole heille olemassakaan. Työ, auto ja urheilu ovat puheenaiheet. Lähes autistista.
En ole koskaan elävässä elämässä tavannut naista, joka olisi edes juornunut jostain viestejä tai kuvia lähettävästä tai naisten kesken ohjelmallisesti kaksimielisyyksiä kertovasta miehestä ja kaikki työni on erilaisten ihmisten kanssa tekemistä olemista erityyppisissä tilaisuuksissa.
Missä siis nämä häirikkömiehet voi kohdata, kun netin mukaan he ovat joka puolella? Kertokaa, että minäkin voin paheksua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan koskaan ollut suomalainen mies joka on väkisin käynyt koskemaan. Esimerkiksi ihan kahvilabaarissa keskellä päivää on tartuttu suoraan rintoihin. (perulaiset musikantit), töissä nepalilainen kokki tarttui rintoihin, puhumattakaan taksikuskeista jotka eivät puhu suomea. Kaikkea on tullut vastaan. Tätä ei tietenkään saa sanoa ääneen.

Vierailija
2/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan koskaan ollut suomalainen mies joka on väkisin käynyt koskemaan. Esimerkiksi ihan kahvilabaarissa keskellä päivää on tartuttu suoraan rintoihin. (perulaiset musikantit), töissä nepalilainen kokki tarttui rintoihin, puhumattakaan taksikuskeista jotka eivät puhu suomea. Kaikkea on tullut vastaan. Tätä ei tietenkään saa sanoa ääneen.

Kaikkea on tullut vastaan paitsi suomalaisia. Todella uskottavaa, vaari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisit jos tietäisit, miten se mykkä jurottaja voi käyttäytyä kahden kesken naisen kanssa, varsinkin viinaa otettuaan.

En kyllä ymmärrä, mitä sinä saat tuosta naisten kokemusten vähättelystä? En keksi muuta syytä kuin pohjattoman häijyn luonteen.

Vierailija
4/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisit jos tietäisit, miten se mykkä jurottaja voi käyttäytyä kahden kesken naisen kanssa, varsinkin viinaa otettuaan.

En kyllä ymmärrä, mitä sinä saat tuosta naisten kokemusten vähättelystä? En keksi muuta syytä kuin pohjattoman häijyn luonteen.

Harmi ettet kykene osoittamaan mitään vähättelyä viestistä, koska silloin olisi voinut ajatella, että sinun motiivisi on joku muu kuin häijyys.

Vierailija
5/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria pikkutuhmia esityksiä ei olekaan. Suorat esitykset ovat suoria eisityksiä ja pikkutuhmat ”vitsit” ovat limaista kiertlyä, jossa kaikkea suoraa nimenomaan vältellään.

Molempiin olen törmännyt työpaikalla, työpaikkaruokalassa, kirjastossa, baarissa tai ravintolassa ja taidenäyttelyssä.

Vierailija
6/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettet kykene osoittamaan mitään vähättelyä viestistä, koska silloin olisi voinut ajatella, että sinun motiivisi on joku muu kuin häijyys.

Yleisin syy miesten häijyyteen tuntuu olevan sinkkuus. Onko sinulla kyse siitä? Vai oletko aina ollut tuollainen?

Vierailija
7/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valinnut ympärilleni hiukan toisenlaisia ihmisiä kuin aloittaja. Onneksi.

Vierailija
8/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kaikkia kokemuksia kirjoittaa, koska keskustelu kuitenkin poistetaan. Nämä mitä kerroin, ovat tapahtuneet keskellä päivää tai muuten palvelutilanteessa, missä olen ollut asiakas tai työssä. Siis molemmat olleet selvinpäin ja silti käydään iholle. En tässä kertaa kaikkia baarikokemuksia elämän varrelta missä olen törmännyt humalaiseen mieheen ja joutunut huomion kohteeksi.

Terveisin “vaari“ eli keski-ikäinen nainen

Vierailija
9/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena ihmetellyt samaa. Ei ole vielä tullut vajaa 40 vuoteen vastaan, vaikka olen opiskellut ja työskennellyt miesvaltaisella alalla koko aikuisikäni.

Vierailija
10/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kommenttini tähän: mielestäni on täysin eri asia saada lipevä kommentti känniääliöltä baarissa kuin joutua selittämään takapenkille kiipeävälle ällötykselle miksi et halua naida. Olette keskellä ei mitään ja olet yksin. Tämä on se mihin pitäisi puuttua.

Vierailija
11/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naisena ihmetellyt samaa. Ei ole vielä tullut vajaa 40 vuoteen vastaan, vaikka olen opiskellut ja työskennellyt miesvaltaisella alalla koko aikuisikäni.

Eräs nainen oli sitä mieltä, että häntä ei ole ahdisteltu vaikka häntä kourittiin töissä. Heillä kuin oli miesvaltaisessa työpaikassa niin reilu meininki. Toinen nainen taas pahoitteli sitä että miesvaltaisessa työpaikassa miehet eivät ymmärrä, että häntä loukkaa naisia väheksyvät vitsit hänen kuultensa. Pakkohan sen oli olla niin että eivät ymmärrä, kun heilläkin oli niin reilu meininki.

Vierailija
12/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen kommenttini tähän: mielestäni on täysin eri asia saada lipevä kommentti känniääliöltä baarissa kuin joutua selittämään takapenkille kiipeävälle ällötykselle miksi et halua naida. Olette keskellä ei mitään ja olet yksin. Tämä on se mihin pitäisi puuttua.

Miksi sinusta vain toiseen pitäisi puuttua?

Vierailija
13/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajalta ala-asteella, sedältä läpi elämäni, opiskelijajärjestön jäseneltä, työkaverilta, kymneniltä eri miehiltä baarissa, humalaisilta vastaantulijoilta, bussissa vierustoverilta, yläasteelta luokkakavereilta. Tässä nyt muutama.

Vierailija
14/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavia kokemuksia minullakin. Espanjalainen taksikuski alkoi lähentelemään ja yritti suudella, mutta pääsin pakenemaan autosta. Itiksessä asiointia välttelen nykyään viimeiseen asti, kun siellä aina joku m@mumies liimautuu kylkeen ja alkaa ehdottelemaan.

Suomalaismiehet innostuvat liiallisesti vain, jos niille näyttää ensin vihreää valoa netissa tai baarissa flirttaillen.

Vierailija
15/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella törkeä sanoessasi noin. Olen syntynyt kantasuomalaisena Suomessa ja kantasuomalaiset minua ovat ahdistelleet siitä asti kun täytin 14 v.

AP:lle tiedoksi: kadulla päiväsaikaan, kaupan, huoltoaseman pihassa, koulussa, discoissa, työpaikoissa, harrastuksissa ja baareissa. Stalkkerit ovat toistaiseksi olleet onneksi "vain" netissä, he ovat olleet ulkomaalaisia.  Kerran pyysin apua nuorisoporukalta kun mies lähti seuraamaan kotiin baarista, yhä olen kiitollinen avusta, kun painostivat miehen lähtemään eri suuntaan <3

Vierailija
16/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehet innostuvat liiallisesti vain, jos niille näyttää ensin vihreää valoa netissa tai baarissa flirttaillen.

No ei todellakaan... Istuin selin korvatulpat korvissa kun joku jätkä alkoi lähentelemään. Lopulta hänen kaverinsa raahasivat hänet pois kun ärjyin...

Älä yritä yleistää omia kokemuksiasi koskemaan kaikkia.

Vierailija
17/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokaisen känniääliön kommentista ei kannata loukkaantua. Miten siihen edes voisi puuttua, ihmiset ovat kännissä idiootteja. Jos jotain haluaa tehdä, niin kertoo henkilökunnalle, heittävät ulos ja EHKÄ kyseinen ääliö juo ensi kerralla vähemmän.

Tässä kuitenkin toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä joten en jaksa jatkaa aiheesta.

Vierailija
18/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen oli sitä mieltä, että häntä ei ole ahdisteltu vaikka häntä kourittiin töissä. Heillä kuin oli miesvaltaisessa työpaikassa niin reilu meininki. Toinen nainen taas pahoitteli sitä että miesvaltaisessa työpaikassa miehet eivät ymmärrä, että häntä loukkaa naisia väheksyvät vitsit hänen kuultensa. Pakkohan sen oli olla niin että eivät ymmärrä, kun heilläkin oli niin reilu meininki.

Jos sinä saat vähätellä minun kokemuksiani, saanko minäkin vähätellä sinun kokemaasi "ahdistelua", olisiko se kivaa?

Tuo omien kokemusten pakottaminen muille ei mitenkään kyllä lisää empatiaa teitä "uhreja" kohtaan...

(jos loukkaannut heittomerkkien käytöstä, niin tadaa, siltä se vähättely tuntuu minustakin)

Vierailija
19/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo asiaton käytös kumpuaakin usein siitä, että ei osaa olla ihmisten kanssa normaalisti. Ahdisteluhan ei ole mitään henkilökohtaista. Siinähän toinen edustaa lähinnä lihapalaa. Eivät nämä miehet hae ihmistä, jonka kanssa keskustellaan kulttuurista. He eivät yleensä hae edes seksikumppania, koska tietävät kyllä, että kukaan ei lämpene kourijalle tai perään huutelijalle. Kyse on kiusaamisesta ja vallankäyttöstä.

Vierailija
20/26 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä saat vähätellä minun kokemuksiani, saanko minäkin vähätellä sinun kokemaasi "ahdistelua", olisiko se kivaa?

Tuo omien kokemusten pakottaminen muille ei mitenkään kyllä lisää empatiaa teitä "uhreja" kohtaan...

(jos loukkaannut heittomerkkien käytöstä, niin tadaa, siltä se vähättely tuntuu minustakin)

Taisit vastata väärään kommenttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi