Käykö kukaan tänään kaupassa? Kaupathan on tänäänkin auki.
Loppuiko sinulla esim jokin tuote kesken, mitä pitää käydä hakemassa lisää?
Kommentit (23)
Prismahan on aina auki täällä Kannelmäessä, voi mennä vaikka keskellä yötä, jos jotain tarvii.
Meillä on niin pieni jääkaappi, että sinne ei mahdu kovin isoa varastoa, juuri ja juuri saatiin jouluruuat mahtumaan kun lauantaina kaupasta haettiin. Tänään piti hakea maitoa ja kermaa, kun sen verran oli syöty kaappia tyhjäksi että taas mahtui. Samalla hamstrasin kaikki -50% snellmanin jauhelihat pakkaseen. Ostin myös salaattiaineksia.
Näyttihän tuo olevan auki eilenkin, mutta ei ole tarvetta käydä. Käyn kaupassa yleensä kerran viikossa (perjantaina) eikä tämä viikko ole poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
On teillä helevetin pienet jääkaapit.
No niin on. Meillä on viiden hengen perhe, jouluna oli vielä kaksi extrasyöjää. Jääkaappi on jääkaappipakastin, jossa puolet on jääkaappia ja puolet on pakastinta. Pakastimeen tungetaan usein sellaista, mikä ei jääkaappiin mahdu mutta kestää kuitenkin pakastamista, kuten voi, juustoraaste, lihapullat...
Tarvitsee varmaan pistäytyä, miten niin.
Hieno juttu että Suomi ei mene enää kiinni jouluksi kuten yhtenäiskulttuurin aikana vielä oli.
Jääkaappi on pieni mutta nyt sinne mahtuu ihan ruokaa, joten kaupassa on käytävä.
Vierailija kirjoitti:
On teillä helevetin pienet jääkaapit.
Pieni ja aika tyhjä. Palattiin eilen illalla joulureissusta, jonne lähdettiin jo 21. pvä.
Kaikki suakin korpeaa. Relaa.
Kiva asua Kannelmäessä, kun on tuo Prisma ihan kävelymatkan päässä ja on vieläpä aina auki.
Kävin täydentämässä vähän jääkaappia. Oli ihana olla kaupassa rauhassa, kun siellä ei ollut mitään ryysistä, ihan muutama muu asiakas mun lisäksi. Pääasiassa vanhoja mummoja ostelemassa hedelmiä.
Eiköhän taas pärjää loppuviikon näillä eväillä.
Sipsejä kävin hakemassa. Olisihan sitä tietysti ilmankin pärjännyt, mutta kiva rouskuttaa niitä elokuvaa katsoessa, kinkkua syöty jo tarpeeksi.
Olen vanhanaikainen ja käyn sunnuntaisin ja pyhinä kaupassa vain pakon edestä. En kaipaa yhtään kauppojen hulinaan. Jos joku loppuu, haen mieluummin kioskilta tai ABC:ltä. Menen ruokakauppaan viikonloppuna seuraavan kerran, mutta saatan lähteä vaatekaupoille nyt välipäivinä. Ja pitää käydä katsomassa uudet silmälasit.
Onhan ne ennenkin olleet auki toisena joulupäivänä.
Meillä ei ole tarvetta kauppaan, mutta hyvä että on auki.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhanaikainen ja käyn sunnuntaisin ja pyhinä kaupassa vain pakon edestä. En kaipaa yhtään kauppojen hulinaan. Jos joku loppuu, haen mieluummin kioskilta tai ABC:ltä. Menen ruokakauppaan viikonloppuna seuraavan kerran, mutta saatan lähteä vaatekaupoille nyt välipäivinä. Ja pitää käydä katsomassa uudet silmälasit.
Olen nykyaikainen, enkä käy kaupoissa kuin pakon edessä perjantaina ja lauantaina. Parhaita kauppa-aikoja ovat tiistai, keskiviikko ja sunnuntai illat. Silloin ei ole ruuhkaa eikä jonoja.
Kävin just tekemässä loppuviikon ruokaostokset.