Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää niitä aasialaisia turisteja jotka menee Lappiin. Vitsi mikä ELÄMYS!

Vierailija
25.12.2017 |

Itse olen ihan suomalainen, asun Helsingissä ja olin Lapin kauneudesta aivan sekaisin. Miten ne aasialaiset sitten? Miettikää miten eksoottinen paikka se on heille. Varmaan tuntuu aivan epätodelliselta. Se hemmetin raikas ilma, lumi, pakkanen, revontulet, kertakaikkisen UPEAT maisemat, satumaa, rauha, joulupukki, porot ja huskyt...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois venäjältä saisi samat elämykset 1000 kertaa suurempina jos haluaisivat hoitaa turismia.

Vierailija
2/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunturit ❤️ revontulet ❤️

Lappi on upea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä turistirysä kirjoitti:

Pohjois venäjältä saisi samat elämykset 1000 kertaa suurempina jos haluaisivat hoitaa turismia.

Höpö höpö. Suomen Lappi on kertakaikkiaan upea!

Vierailija
4/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä turistirysä kirjoitti:

Onpas siellä taas Ilonen ihminen. Hohhoijaa. Perinteinen ankeuttaja.

Vierailija
5/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä päin Aasiaa henkilö on. Onhan sielläkin paikoin lunta. Puhdas ilma ja se, että tila ei ole vuorattu ihmisillä voi olla suurempi elämys.

Vierailija
6/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa tuntuu siltä kuin olisi satumaassa. Kuin olisi jossain toisella planeetalla :')

Vierailija
7/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa todellisia matkustelijoita. Asutaan pk-seudulla ja reissattu ympäri maailmaa. Seuraavaksi aioitaankin harrastaa kotimaan matkailua ja suunnata lappiin!

Vierailija
8/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongoleita ei varmaan yllättäisi lumi.

Vierailija
9/9 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan miehen kanssa todellisia matkustelijoita. Asutaan pk-seudulla ja reissattu ympäri maailmaa. Seuraavaksi aioitaankin harrastaa kotimaan matkailua ja suunnata lappiin!

Lisään vielä, että olen vasta viime aikoina tutustunut enemmän kotimaan matkailuun. Paljon on paikkoja, joissa tahtoisin käydä. Oma kotimaa on alkanut yhtäkkiä tuntumaan erityisen eksoottiselta ja mukavalta kohteelta.

- Sama kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä