Tiedättekö mitä? Minäpä tein tänään jalkakyykkyä 93,5 kg:lla 3 sarjaa, 7 toistoa jokaisessa
Yskitti aika kovin sarjojen jälkeen, kun flunssan takia on limaa keuhkoissa. Aloitin syyskuun alussa treenaamaan jalkoja. Oma paino on 70 kg ja pituus 181 cm. Olen mies.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miksi treenaat flunssaisena??
Koska haluan mahdollisimman pian saavuttaa tavoitteeni eli 10 toistoa 100 kg:lla. Mitä luulette, paljonko tuohon menee vielä aikaa? 2-4 viikkoa, ehkä?
AP
Mikä on tämän aloituksen tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan mahdollisimman pian saavuttaa tavoitteeni eli 10 toistoa 100 kg:lla. Mitä luulette, paljonko tuohon menee vielä aikaa? 2-4 viikkoa, ehkä?
AP
No tavoitteesi venähtää pian kun saat jonkun keuhkokuumeen tai sydänlihastulehduksen. Taidat olla sellainen tollo, joka ei ymmärrä levon merkitystä. Lepopäiviä on pidettävä, kipeänä ei treenata ja varsinkin aloittelijana kannattaa ottaa alkuun ihan rauhassa eikä heti riuhtoa suurilla painoilla. Rikot pian itsesi kun hosut ja hätäilet
Olet melko laiha ja siksi voimatasosi ovat aika vaatimattomat. Jos haluat näyttää miehekkämmältä ja tulla vahvemmaksi voit aivan pyrkiä saamaan painosi 80-85 kg välille, olettaen tietysti ettet kerää painoa läskinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No tavoitteesi venähtää pian kun saat jonkun keuhkokuumeen tai sydänlihastulehduksen. Taidat olla sellainen tollo, joka ei ymmärrä levon merkitystä. Lepopäiviä on pidettävä, kipeänä ei treenata ja varsinkin aloittelijana kannattaa ottaa alkuun ihan rauhassa eikä heti riuhtoa suurilla painoilla. Rikot pian itsesi kun hosut ja hätäilet
Kyllä mä alan olla jo terve ja tämä flunssa oli erittäin lievä. Mitä nyt tossa eilen aamupäivällä vähän vilutti ja oli kurkku kipeänä, mutta tänään on enää lievää yskää. Enkä mä vetänyt itseäni todellakaan mitenkään piippuun, vaan otin ihan rauhallisesti vaan kolme lyhyttä sarjaa. Enkä edes tehnyt muuta kuin kyykkyä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olet melko laiha ja siksi voimatasosi ovat aika vaatimattomat. Jos haluat näyttää miehekkämmältä ja tulla vahvemmaksi voit aivan pyrkiä saamaan painosi 80-85 kg välille, olettaen tietysti ettet kerää painoa läskinä.
Miten niin vaatimattomat? Kyllä mun kyykkymaksimi on tod.näk. luokkaa 120-130 kg. On siinä toki vähän parantamisen varaa, muttei paljon, niin voidaan puhua jo ihan kovasta tuloksesta.
AP
Miksi noin paljon toistoja? Eikö kaikki aina tahko sitä ykkösmaksimia, tai sitten kolmosia? Itse 55kg, 53v nainen, ykkönen 80 kg, kolmosia 75kg. Ihan tavis, nollasta tuohon 2vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin paljon toistoja? Eikö kaikki aina tahko sitä ykkösmaksimia, tai sitten kolmosia? Itse 55kg, 53v nainen, ykkönen 80 kg, kolmosia 75kg. Ihan tavis, nollasta tuohon 2vuotta.
Teen yleensä jotain 6-12 toistoa per sarja, joita on sellaiset 3-4 per treeni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Eli neuvosi on hommata 10-15 kg lisää lihasta? Hyvä neuvo ja helposti toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Mieheksi tulos on heikko. Jos olisit nainen, ok.
Höpö höpö. Hyvä tulos on, ja varmasti on alavartalon lihakset terveyden kannalta riittävässä kunnossa.