Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin synnyttämään, mitä tulee ottaa huomioon?

Vierailija
25.12.2017 |

Otsikko kertookin. Olen eronnut, eikä minulla ole ketään niin läheistä, jonka voisin ottaa mukaan. Doulaa hain, mutta luultavasti en ole saamassa.

Yksi lapsi meillä ennestään ja silloin ex-miehen lisäksi seuraa minulle piti kätilöopiskelija synnytyksessä. Nyt en ole varma onko opiskelijoitakaan ja kiire toki heilläkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet, että se toinen siinä voi tehdä? Sanoa että voi voi? Sinun on kuitenkin vastuu että miten se synnytys etenee.

Vierailija
2/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Menet sinne ja hoidat homman. Siellä on ammatti-ihmiset töissä jotka neuvoo. Ei kai aikuinen ihminen mitään seuraa siinä tarvitse.

Esikoiselle varmaan olet sopinut hoitajan siksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei siinä tarvita kuin sinut. Joskus vauvaa pois viedessä vaaditaan saattajaa mutta eiköhän taksikuski kelpaa.

Vierailija
4/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinäpä kiva pulma kun sikiää holtittomasti ja sitten eroaa :) Saakin yksin sitten olla tuskissaan siellä synnytyssalissa :) Jos joku menee pieleen, mitä meinaat tehdä?

Vierailija
5/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tarvitaan vain siittämiseen, eikä aina siihenkään.

Vierailija
6/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinäpä kiva pulma kun sikiää holtittomasti ja sitten eroaa :) Saakin yksin sitten olla tuskissaan siellä synnytyssalissa :) Jos joku menee pieleen, mitä meinaat tehdä?

Nääh, elämässä sattuu ja tapahtuu ja viksut pärjää aina.

Vierailija
7/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme vastauksia. Olen lapseton itse, ja kyllä huomaa että täällä on jollain joulu ja viinakset nousseet pikkuisen päähän. Samalta kirjoittajalta kaikki

Vierailija
8/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei siinä tarvita kuin sinut. Joskus vauvaa pois viedessä vaaditaan saattajaa mutta eiköhän taksikuski kelpaa.

Ei ole saattajaa lähtiessäkään, joten taksilla. Kyllä taksi on hakenut osastolta ainakin kun muista syistä olen ollut sairaalassa. Ex-mies hoitaa silloin esikoista, mutta tuskinpa tulevat hakemaan. Ap

Vierailija
9/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse tunnet parhaiten itsesi synnyttäjänä, joten tiedät mikä tilanteessa sinulle on vaikeaa ja mikä helppoa. Toinen synnytys kestää keskimäärin puolet ensisynnytyksestä, mutta voi edetä paljon nopeamminkin. Itse synnytin toisen lapseni yksin, koska lasten isä oli viemässä esikoista hoitoon.

Jos olet exäsi kanssa väleissä ja hän haluaa olla lapsen elämässä, kannattaa harkita että hän olisi mukana ainakin jakamassa syntymän jälkeistä iloa.

Vierailija
10/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt, mutta olet varmasti hyvissä käsissä. Tsemppiä!

Vierailija
11/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla pitää olla lapselle vaatteet kassissa ja turvakaukalo mukana jos kukaan ei tuo niitä sulle sinne sairaalaan. Ei kai oikeastaan muuta varauduttavaa. Niin aja lähtiessä pyydät taksin osastolle.

Vierailija
12/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kätilöopiskelija mukana. Kaikille muilla tais olla puoliso mukana, joten opiskelijalla oli aikaa minulle. Ja olin ensisynnyttäjä. Laitoin tyttärelle yhdeksi nimeksi saman nimen kuin tällä kätilöopiskelijalla.

Vierailija
13/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on jo kokemusta. Mitä uliset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi