Ylipainoiset normaalipainoisia onnellisempia
https://m.iltalehti.fi/terveysuutiset/201712252200627813_we.shtml
No, niin kuinkas palstan suut nyt laitetaan?
Kommentit (12)
Uskallan epäillä, että eivät ole omnellisempia, kuin laihat.
Kyllä ne lihavat jotka tunnen, niin ei todellakaan onnellisia!
Vierailija kirjoitti:
Uskallan epäillä, että eivät ole omnellisempia, kuin laihat.
Normaalipainoiset on onnellisimpia. Ei laihatkaan ole onnellisia
Nykyäänkö paino määrittelee onnellisuuden?! Voi jestas sentään. Onnellisuuteen vaikuttaa miljoona eri asiaa. Eniten taatusti yleinen elämäntilanne ja terveydentilanne! Lisäksi myös talous on varmasti jossain osassa. Työllisyys jne. Pelkän painon perusteella ei onnelliseksi tulla. Esim on todettu, että henkilöt laihiksen jälkeen eivät ole yhtään onnellisempia kuin ennen laihista.
Itse olen normaalipainoinen/hoikka, mutten todellakaan ole yksinään siksi onnellinen. Olen ollut saman painoisena myös Hyvin onneton.
Onnellisia ovat he, jotka eivät murehdi (tai joiden ei tarvitse murehtia) painoaan.
Ei paino määritä onnellisuutta. Onnellisia ja onnettomia löytyy molempia ihan kaiken painoisista. Ylipainoinen tai ylilaiha ei tietysti terveydellistenkään syiden takia kannata olla. Emmä silti käsitä miksi toisia kiinnostaa toisten painot.. mua ei ainakaan todellakaan kiinnosta. Keho on pyhä asia ei se kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisia ovat he, jotka eivät murehdi (tai joiden ei tarvitse murehtia) painoaan.
Ihanaa yksi ymmärsi jutun pointin! <3
Normaalipainoiset on onnellisimpia.
itse olen lääkkeen takia turvonnut, en onneksi lihonut kuin 3-4 kiloa normaalipainon sisällä (muut väittävät lääkkeen lihottaneen 20-40 kiloa!). Nyt 3 päivää herkuttelua ja olen ihan kuollut vaikka söin vain vähän kaikkea. Mitkään vaatteet ei mahdu päälle, ahdistaa ja hengästyttää. Olen jo aivan onneton ja voin todella huonosti. Nämä joulukilot pitää saada heti pois ettei vaan jämähdä! Nuo 3-4 kiloa on ja pysyy kuin täi tervassa ja suren tilannetta todella.
Muista en tiedä mutta itselleni olisi järkytys jos painoni joskus nousisi normaalipainon yläpuolelle. Sairauksille ja joillekin lääkkeille (kuten kortisoni mikä kerää nestettä) ei mitään voi mutta ei vitsi syömällä en kyllä itseäni tapa!
Ihminen on onnellinen kun:
- on edes yksi tai muutama läheinen henkilö
- on hyvä terveys ja lähipiiri terveinä
- on työ jossa viihtyy tai päivissä jotain sellaista sisältöä joka tekee onnelliseksi
- on ruokaa saatavilla ja katto pään päällä
- rakkautta
Olisin erittäin onnellinen, jos ei joka aamu ottaisi pumpusta. Sen takia joutuu ilmeisesti kärsimään ja menettämään onnellisuutensa painoa kytäten.
Jos olette terveitä olkaa onnellisia. Herranjestas sentään ihmiset ei osaa arvostaa terveyttä ennenku sitte kun se terveys menee! Olitte minkä painoisia tahansa niin jos terveys löytyy, olet helvetin onnekas!
Sös.. siis eräs nimeltä mainitsematon pro-Ana, joka kirjoittelee palstalle, huutaa varmaan jo läskisalaliittoa 😂