Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet raskaana olevasta eronneesta?

Vierailija
25.12.2017 |

Joka oli siis naimisissa, yksi lapsi ennestään ja molemmilla lapsilla sama isä? Raskaus myös suunniteltu.

Mitä syitä voi olla taustalla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käynyt vieraissa, 110% varmuudella syy.

Vierailija
2/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen kummempaa kun muistakaan eronneista. Miksi raskaana oleva ei voi erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että älys lähtee.

Vierailija
4/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen suhde henkisesti tai fyysisesti.

Vierailija
5/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kumman päätös. Jos naisen, niin sitten pennuilla eri isä, vaikkei myönnä sitä.

Vierailija
6/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole aika paljon raskaana olevia jotka on eronneet. Hyvä vaan että uskaltaa erota, jos suhde on haitaksi. Toki se että miksi suunnitelleet lasta yhdessä, jos suhde oli huono..

Mutta en mitään ihmeempää. Nyt eletään kohta 2018.

Vierailija
7/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmasti yksin kun huonossa suhteessa - varsinkin raskaana.

Vierailija
8/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku isompi näkemysero jostakin asiasta. Joku sellainen, joka avasi toisen silmät tajuamaan, että on väärän ihmisen kanssa.

Mutta mitä väliä sillä on? Niiden oma asia. Toivottavasti hoitavat eron lasten kannalta hyvin.

Vierailija
9/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis itse raskaana ja eronnut?

Tyhmä vosu, joka sikiää holtittomasti. Ehkä säälin vähän lasta. Nytpä tiedät.

Vierailija
10/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi ymmärtää että miksi sitten suunnittelivat lasta, jos ero tulee raskaana ollessa. Elämänhallinta hukassa mutta omapa on asiansa. Kärsijänä on valitettavasti lapsi.

Vierailija
11/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onpa surullista että lapsi ei saa elää hyvässä suhteessa elävien vanhempien kanssa.

Mutta en tuomitse kenenkään eroa, jokaisella on toivottavasti painavat syyt, eikä vaan rakkaus. Kävellyt. Vastaan. Lihatiskillä.

Vierailija
12/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut täsmälleen ko. tarinan. En tiedä mitä ajattelen yleisesti asiasta kuitenkaan - kaikilla voi olla erilaiset syyt eroihinsa. Itse tulin aikanaan yllättäen vain jätetyksi. Silloin olin erittäin järkyttynyt, mutta sittemmin ymärtänyt että me emme vain sopineet yhteen, olemme mm. ihmisinä aivan eri arvomaailmoja edustavia. Kaikesta selviää lopulta...

Vierailija
13/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse raskaana ja eronnut?

Tyhmä vosu, joka sikiää holtittomasti. Ehkä säälin vähän lasta. Nytpä tiedät.

Tämä kieltämättä aika naulan kantaan. Ihan sama millainen ihminen on ja kuinka "fiksu" muuten, niin huonoissa kantimissa on elämä jos raskaana ollessa eroaa. Ei todellakaan anna ihmisestä mitenkään normaalia kuvaa.

Vierailija
14/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hänellä taitaa olla nyt rankka ja ikävä elämäntilanne menossa ja toivon, että hänen asiansa järjestyisivät ja että hän jaksaisi kaikesta huolimatta hyvin vauvan kanssa.

Vierailija
15/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivottavasti menee kesken, vaikka olisi ollut kuinka toivottu.

Vierailija
16/16 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ja aika tuossa tilanteessa :) Molempia lapsia oltiin toivottu vuosia. Naimisissa ei kuitenkaan oltu vielä. Meillä oli kiin kovat riidat ja mies vyörytti kaiken niskaani plussatestin jälkeen, että lähdin oman terveyden takia, enkä ole katunut.

Eipä tule mies tulevan lapsen elämässä olemaan paljoa, vaikka vuosia toivottiin ja käytiin lapsettomuushoidoissakin. Ei kiinnosta häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän