Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ikäiseni teinipojat alkavat kypsymään järkeviksi persooniksi?

Vierailija
25.12.2017 |

Terveisin 18v lukiolaistyttö (minä). En oikein jaksa tiiraillakaan ketään, kun suurinta osaa kiinnostaa vain lätkä, autot, pilde, älypuhelin ja nuuska.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

määrittele kypsä ja järkevä mies?

On kiinnostunut tärkeistä ja järkevistä asioista, elämä ei pyöri vain oman navan ympärillä. Älykkyys on seksikästä, esimerkiksi fysiikkaa tai historiaa tuntevat ihmiset ovat kiinnostavia. Ymmärtää muitakin asioita kypsällä tasolla. Ei juo joka viikonloppu kaljaa ja kehuskele aina kännitarinoillaan. Ei vedä roolia ja kunnioittaa muita.

Tässä näin esimerkiksi.

- ap

Vierailija
42/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jää turhaan odottamaan. :) Meitä kypsempiä, urheilullisia ja varakkaita herrasmiehiä on paljon jotka nautimme nuorten neitokaisien seurasta, olemme itsevarmoja ja tiedämme miten naista käsitellään. Miltä kuulostaisi esim. pitkä viikonloppu/kaupunkiloma valitsemassasi maaiman kaupungeista hemmotteluineen? m36

Niinpä. Minä taas olen 44v setämies, jolla on kokemusta ja myös pätäkkää. En ole urheilullinen enää, mutta miehekäs karhumainen karju, ei mikään teinikalkkuna. Tykkään nuorista naisista. Kannattaa olla avoin ja luottaa vanhempaan mieheen. Osaamme keskustella ja kohdella naista oikein, myös seksi sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut tärkeistä ja järkevistä asioista, elämä ei pyöri vain oman navan ympärillä. Älykkyys on seksikästä, esimerkiksi fysiikkaa tai historiaa tuntevat ihmiset ovat kiinnostavia. Ymmärtää muitakin asioita kypsällä tasolla. Ei juo joka viikonloppu kaljaa ja kehuskele aina kännitarinoillaan. Ei vedä roolia ja kunnioittaa muita.

Tässä näin esimerkiksi.

- ap

alykkyys on ominaisuus ihan siinä missä pituus. Se ei ole riippuvainen kypsyydestä tai aikuistumisesta.

Vierailija
44/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näin esimerkiksi.

- ap

alykkyys on ominaisuus ihan siinä missä pituus. Se ei ole riippuvainen kypsyydestä tai aikuistumisesta.

No olkoot, mutta minulle järkevä tarkoittaa myös älykästä. En tyhmääkään miestä halua.

- ap

Vierailija
45/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 sanoisin. Fiksuimmat saattaa 30v kieppeillä alkaa osottaa hyviä merkkejä.

Vierailija
46/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu yliopistoon. Se ei takaa mitään mutta parantaa mahdollisuuksia myöhemmin.

Vierailija
47/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Hyvä että on täysi-ikäisyys saavutettu ja jo ollaan mammapalstalla urputtamassa miehistä. Tämä on todella myrkyllinen paikka ikäisellesi. Painu ikäistesi seuraan. Ethän halua olla katkera ja ilkeä miesvihaaja vielä tuon ikäisenä? Kerkeät 25 vuodesta hautaan saakka kyllä sitäkin tekemään.

Vierailija
48/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti atm - ei hopeakettu. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa pildeä jollekin lätkäjätkälle.

Miksi? Minua ei kiehdo seksisuhteet vaan romantiikka.

- ap

Olisiko mahdoton ajatus, että anna seksiä ja saat romantiikka vastavuoroisesti?

Ei toimi. Teinipoika ottaa pillun ja jättää puille paljaille.

Vierailija
49/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt 30vuotias nainen ja oon tapaillu elämässäni kymmeniä miehiä, ehkä jopa yli 50. Niistä miehistä _yksi_ on ollu sellanen jonka kanssa oon tuntenu tasavertasuutta. Tää mies on kypsä, fiksu ja tunneälynen ja kiltti ja romanttinen. En päästä ikinä irti.

Älä lopeta deittailua. Jatka etsintää vaikka tuntuu että etsit neulaa heinäsuovasta. Jos lopetat etsimisen, et löydä koskaan ja suljet onnen ovet itseltäs. Löytäminen on vaikeaa mutta ei mahdotonta.

Vierailija
50/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mieti jos yllättäen olisitkin poika niin tuskin pitäisit ikäisiäsi tyttöjäkään kovin monipuolisina :D   

No en. Siksi en aina kaverustu tyttöjenkäön kanssa. Kaikki pyörii selfieiden, belfieiden, karsea meikkityylin, Snapchatin ja biletyksen ympärillä.

- ap

Tämä nyt ei ole mikään takuu varma hokkus -pokkus konsti, mutta itselläni alkoi sujua vastakkaisen sukupuolen (likkojen) kanssa paremmin oikeastaan vasta yliopistolla.. Eli odota ja etene päättäväisesti kohti omia uneliasi, kai niitä muitakin on kuin vain löytää itseä miellyttvä poikakaveri.

Toki minuakin harmitti lukioaikana kun tuntui, että moni mukavalta vaikuttanut likka ja erityisesti se oma salainen ihastukseni pariutui minusta "väärän" pojan kanssa. -

Mitä lie hänessä näki. (Suhde tosin kaatui joitain vuosia myöhemmin, syystä jota en tiedä). - Toisaalta eipä minulla ollut lukioaikana hirmuisesti aikaa saati kiinnostusta aatella muiden pariutumisia saati omaani kun oli niin paljon kaikkea muuta kiinnostavaa puuhaa ja tekemistä. 

Ja vaikka suhde jonkun kivan ja totta kai myös kauniin likan kanssa saattoi ajoittain välkähtää mielessäni, niin olisin ollut kumppanina luultvasti aika mahdoton, kun en olisi varmasti ymmärtänyt, ettei kaikki koe harrastustani -sittemmin puoliammattilaisuuttani- yhtä tärkeänä ja arvokkaana kuin mitä itse pidin.

Olinkin verraten vanha, ennenkuin seurustelin, tai olin ns. parisuhteessa ensimmäsitä kertaa. Vieläkin olen niin kokematon, että en ole elänyt tai muodostanut yhteistaloutta elänyt "virallisesti" saman katon alla, kumppanin kanssa.   

Jep, totta. Projektina onkin ollut pidemmän aikaa itseensä ja muihin asioihin keskittyminen, tällä hetkellä ei parisuhteet yms. pahemmin kiinnosta. Tämän keskustelun tosin loin, kun satuin taas miettimään näitä juttuja.

- ap

Kiitos palautteestasi. - Saanko udella? Onko sinulla muutoin kavereita tai ystäviä? Tarkoitan, että vaikka meistä jokainen kulkee omia polkujaan ja joutuu ottamaan vastuuta ja tekemään omia valintoja ja päätöksiään, jotka eivät ole aina lainkaan helppoja saati aina miellytä muita, niin on erinomainen asia, jos itsellä on läheisiä, joiden kanssa voi välillä jakaa asioita, olivat ne sitten mukavia tai vähemmän mukavia. Kaikkia asioita ei tietenkään tarvitse, eikä välttämättä pidäkään jakaa muiden kanssa, mutta monia kyllä. 

Kyllä on. :)

- ap

Erinomainen asia. Sillä vaikka tältä palstalta voi saada vastauksen melkein kaikkeen mitä ultautuu kysymään tai olemaan kysymättä, niin pelkästään somessa tai netissä pörräminen olisi "vähän" rajoittunutta ja kapeaa.

Vierailija
51/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näin esimerkiksi.

- ap

Opiskelen fysiikkaa yliopistossa ja meillä on paljon sinkkupoikia siellä. Sieltä vain hakemaan, jos oot itsekin fiksu ja mukava 

Vierailija
52/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näin esimerkiksi.

- ap

Opiskelen fysiikkaa yliopistossa ja meillä on paljon sinkkupoikia siellä. Sieltä vain hakemaan, jos oot itsekin fiksu ja mukava 

Oijoi! No, yliopistoon olenkin hakemassa joskus.

- ap

Vierailija
53/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt 30vuotias nainen ja oon tapaillu elämässäni kymmeniä miehiä, ehkä jopa yli 50. Niistä miehistä _yksi_ on ollu sellanen jonka kanssa oon tuntenu tasavertasuutta. Tää mies on kypsä, fiksu ja tunneälynen ja kiltti ja romanttinen. En päästä ikinä irti.

Älä lopeta deittailua. Jatka etsintää vaikka tuntuu että etsit neulaa heinäsuovasta. Jos lopetat etsimisen, et löydä koskaan ja suljet onnen ovet itseltäs. Löytäminen on vaikeaa mutta ei mahdotonta.

Kannattaisi ehkä miettiä minkälaisia miehiä lähestyy. Toivottavasti et ole niitä naisia, jotka antavat miesten tehdä lähestymiset. Silloin kyllä saa varmasti kaikenlaista paskaa

Vierailija
54/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No näin yli 40v:na naisena ja aviovaimona, sekä 18v pojan äitinä sanoisin ettei miehiä yleensä kiinnosta romantiikka. Rakastuminen, rakastaminen ja rakastelu sitten kylläkin.

Vierailija
55/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50??? Ihme että joku ressukka tuollaisen karusellin jälkeen vielä huolinut. Vai oletko pimittänyt menneisyyttäsi?

Vierailija
56/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No näin yli 40v:na naisena ja aviovaimona, sekä 18v pojan äitinä sanoisin ettei miehiä yleensä kiinnosta romantiikka. Rakastuminen, rakastaminen ja rakastelu sitten kylläkin.

On niitäkin miehiä mutta harvassa

Vierailija
57/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50??? Ihme että joku ressukka tuollaisen karusellin jälkeen vielä huolinut. Vai oletko pimittänyt menneisyyttäsi?

En toki. Miehestä on vaan hyvä merkki että on ollu vientiä. Ois kai se huono merkki ennemmin että kellekään muulle ei kelpais :D Ja toisekseen, ei 50 nyt hirveesti oo 15 vuodessa. Keskimäärin 3 ihmistä vuodessa o.O

Vierailija
58/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki. Miehestä on vaan hyvä merkki että on ollu vientiä. Ois kai se huono merkki ennemmin että kellekään muulle ei kelpais :D Ja toisekseen, ei 50 nyt hirveesti oo 15 vuodessa. Keskimäärin 3 ihmistä vuodessa o.O

Ei kai se paljon kaltaisillesi olekaan. Kolmen ihmisen kanssa vuodessa ei kyllä seurustella pysty. Seksisuhteita ja tapailuja kyllä.

Vierailija
59/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tykkää sedistä ja sedät tykkää tytöistä, vaik tytöt välil esittää, et ei niit muka kiinnosta!

Vierailija
60/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teinipoikani on fiksu, mutta tiedän että hän kuuluu erittäin pieneen vähemmistöön tässä asiassa. Kyllä heitä aina muutama on per ikäluokka... Onnea etsintään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän