Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opskelijan rahahuolet?

Vierailija
25.12.2017 |

Muualta saksittua:
[quote=Vierailija]Mä olen joskus muinoin rahoitellut parinkin opiskelijaneidin/rouvan/yh:n opintoja niin että kävin panemassa tai otattamassa suikkaria jos oli räntäkelit. Hyvästä työstä hyvä palkka kun vesseli istuu LastenAreenan ääressä kuulokkeet korvilla. Voithan sä kysellä oisko vessojen kuurausta tai mäkkärillä tiskaushommaa?[/quote]

Onko kellään kokemusta, tietoa tai edes kuulopuheita tämän tyyppisestä "Opintotuesta"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistokaupunkien arkea. Pojat ovat vähän ulkona tästä mutta poikkeus on vahvistanut säännön

Vierailija
2/6 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta muutamasta ja jopa yhdestä pojastakin. Minusta on ihan ok jos nuori omalla aktiivisuudellaan saa jotain aikaan eikä jää ankeuteen makaamaan. Vaitiolo ja hyvä käytös puolin ja toisin on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lastani tuen kyllä opinnoissa ruuan ja rahan muodossa ja hartaasti toivon ettei nämä jutut ole totta :(

Vierailija
4/6 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopisto piste com, siellä ne opiskelijatytöt on... Ei ihan jokatytön hommaa mutta kyllä niitä on. Poikien määrää en osaa arvioida mutta varmaan on niitäkin. Kyllä siinä saa Mäkkärin vessaa kuurata melko monta kertaa verrattuna suikkariin tai panoon. Raakaa peliä ja varmasti viimeinen asia josta opiskelijatyttö äidilleen avautuu...

Vierailija
5/6 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkälle pääsin sihteeriopiston kautta että olin tytön luona pienessä opiskelijayksiössä. Tyttö oli erittäin hermostunut ja paniikissa. Kaikkea muuta kuin valmiina käsittelemään mies tyytyväiseksi. Mullakin siinä sitten himot hiipui ja tyttö pillahti itkuun että jää raha saamatta. Sanoin että laitapa kahvit niin jutellaan ja maksan siitä mitä on sovittukin. Selvisi että olen tytön toinen asiakas ja ensimmäinenkin oli ollut huono kokemus. Rahat oli kuitenkin loppu ja tämä itsensä myyminen oli ollut aika epätoivoinen kokeilu. Maksoin kahvillakäynnistä silloin, ja kymmenkunta kertaa tapailtiin joko hänen luonaan tai kaupungilla. Ei seksiä koskaan. Annoin joka kerta satasen vain siitä hyvästä että näin hänet iloisena ja hyväntuulisena ja kuulin että opinnot etenee. En kysynyt koskaan että oliko sivubisnes jatkunut. Tapaamiset loppuivat kun tyttö alkoi seurustelemaan. Toivotin onnea ja menestystä ja halattiin kun erottiin. Se oli läheisin hetki koskaan hänen kanssaan. En olisi varmaan antanut itselleni anteeksi koskaan jos olisin vaatinutkin sen panon silloin ekalla kerralla.

Vierailija
6/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tälle talvelle muutaman kerran yhden hyvin kauniin ja mudokkaan opiskelijaneidin luona kahvilla. Kahvin lisäksi neiti riisuutuu ja esittää minulle pienen privaattinumeron stayup-sukkiin pukeutuneena. Ei fyysistä kontaktia mutta jos olen kiltti, saan runkata. Minulla ei ole sopimuksen mukaan lupaa koskea vaan tyttö saa koskea jos haluaa. Yleensä hieman koskee jalallaan. Maksan tästä hyvin ja mitä ilmeisimmin ollaan molemmat aika tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme