mitäs teen??
Moi. Mulla ois tällänen juttu. Tänään menkat myöhässä pari päivää ja tein testin. Joku haamujen haamu sieltä tuli joyen en tiiä nyt mikä tulos on ja ajattelin uudestaan testailla pääsiäisen jälkeen. No meillä on nyt kuitenkin lauantaina illanistujaiset enkä nyt haluaisi vielä julistaa haamujen haamua muille. Siellä on alkomaholitarjoilua ja siinä se pulma nyt onkin etten heti paljastu. Tohdinko vielä tässä vaiheessa juoda esim yhtä siideriä siinä pitkin iltaa...Esikoisen kanssa olin ihan vesilinjalla koko raskauden mutta kun tämä nyt on tällänen tilanne että sitä selvää plussaa ei ole tullu ja menkatkin on vasta pääsiäisen jälkeen sen viikon myöhässä???
Kommentit (3)
Itse en sinun tilanteessasi kyllä joisi. Haamukin on plussa ja se todennäköisesti olisi jo esim. lauantaiaamuna paljon vahvempi. Eli minä testaisin la uudestaan ja jos edelleen edes haalea viiva, niin olisin mehulinjalla. Ainahan sitä voi koittaa keksiä syitä, miksei huvita juoda. Tai täyttää sidukkapullon esim. alkoholittomalla siiderillä ja litkiä sitä.
jolloin nauttimasi aineet alkavat vaikuttaa sikiöön.