Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka taluttaa kissaa ulkona valjaissa?
Kommentit (23)
Todellakin. Mä oikeesti haluaisin sellaisen kolliparivaljakon :)
Voisin.
En voisi, jos kyseinen mies kirjoittaisi kysymyksen aiheesta vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Ai sori tämä olikin vähemmistöjen palsta eiku...
Oho tuossa lukee isolla VAUVA. Penis > sperma>vagina>munasolu>VAUVA = profit.
Todellakin voisin. Varmasti on tasokas kaikinpuolin ihana mies.
Kissoista pitävät miehet ovat maailman ihamimpia. Mjau nau purrr....
Tottakai. Mieluummin valjaissa kuin vapaana :) Sitten menisi mietintämyssy päähän jos se valjaissa olisi kilpikonna.
Ooohhhm, kissamiehet! Ihanat miehet, harmin kun näitä ei livenä koskaan tapaa. Kissa jo sinänsä antaisi anteeksi paljon muita puutteita, esim. hirveän pukinparran.
Minulta menisi jalat alta, jos sellainen mies tulisi vastaan 😍 Itselläni on myös kaksi kissaa, kissojen kanssa toimeen tuleminen on minulle tärkeä kriteeri seurustelukumppania valitessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Ai sori tämä olikin vähemmistöjen palsta eiku...
Oho tuossa lukee isolla VAUVA. Penis > sperma>vagina>munasolu>VAUVA = profit.
Pahoittelen, ettet ymmärtänyt viestiäni.
Ulina on ulinaa, vaikka kyse olisi kissaulinasta.
Aikoinaan parikymppisenä, minulla oli kissa ja talutin sitä valjaissa. Koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ei nuoret naiset ole osoittanett yhtä paljon mielenkiintoa minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan parikymppisenä, minulla oli kissa ja talutin sitä valjaissa. Koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ei nuoret naiset ole osoittanett yhtä paljon mielenkiintoa minua kohtaan.
Koska eläimestä hyvin huolehtiminen on osoitus empaattisuudesta <3
Vierailija kirjoitti:
Ooohhhm, kissamiehet! Ihanat miehet, harmin kun näitä ei livenä koskaan tapaa. Kissa jo sinänsä antaisi anteeksi paljon muita puutteita, esim. hirveän pukinparran.
Olen samaa mieltä, kissan omistaminen on iso plussa. Hankin toisen kissani naapurilta, joka kasvatti kissoja kotonaan, oli siis koko ajan useampi kissa. Jos en olisi ollut varattu, olisin käynyt kimppuun kuin sika limppuun 😳
Pitää ottaa kissa siis koiran lisäksi vielä.
T: Kiltttimies
Mieluummin kissaa kuin mäyräkoiraa.
Kyllä. Talutan itsekin 😁