Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaksi lasta, 2- ja 6- vuotiaat ovat tämän joulun isällään.

Vierailija
24.12.2017 |

Soittelin miehelle ja olisin jutellu tyttöjen kaa mitä tykkäsivät lahjoista, olin omat ostamani antanu myös sinne...isänsä sanoi ettei ole antanut vielä tyttöjen avata lahjoja ja vasta menevät saunaan. Sen jälkeen kuulema saavat lahjansa...
En tajua miksi on antanut tyttöjen odottaa koko päivän ja kello jo yli kymmenen...tuli paha mieli tyttöjen puolesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea eroperheelle. Onko maksut tuleviin psykologikäynteihin säästetty yhdessä tuumin?

Vierailija
2/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jätit sian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että jätit sian.

Todellakin, ainoa hyvä puoli koko suhteessa on se että jätin sen sian. Ikävä ei ole tullut eikä tule.

Olin ennen joulua pyytänyt että voisin ottaa nämä pienet mukaani kun suunnittelin lähtöä toiselle puolen Suomea omia vanhempia katsomaan ja että voisin pitää pari ylimääräistä päivää, mutta kiusallaankaan ei mies siihen suostunut. Meillä kun on yhteishuoltajuus ja viikko viikko systeemi, olis mies päässyt helpommalla kun olisin hänen puolestaan huolehtinu tytöistä hänenkin viikollaan. Tytöillä olisi ollut niin mukavaa isovanhemmilla joita näkee ehkä kerran vuoteen. Ap

Vierailija
4/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias valvoo yli kymmeneen?? Toivottavasti sun luona on erilaiset rytmit. Niin ja tsemppiä <3 Varmasti rankkaa olla lapsistaam erossa jouluna :(

Vierailija
5/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, tuli paha mieli sinun ja lastesi puolesta🙁 mutta voihan olla että isä on touhunnut lasten kanssa koko päivän kivoja juttuja, eikä ole vain odotettu iltaa ja lahjojen avaamista! Toivottavasti näin on ollut😊

Vierailija
6/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo epäilen että mies haluaa valvottaa lapsia tahallaan mahollisimman pitkään, ettei hänen tarvii nousta aamulla hoitamaan tyttöjä. Kyllä olen huolissani tytöistä ja miten isänsä oikeasti heitä hoitaa. Esikoulusta ovat sanoneet että ovat tehneet lasun miehestä, mutta en tiedä onko heillä kukaan käynyt katsomassa...tiedän että mies käyttää alkoholia ja olen tästä puhunut myös, kun pienten ei pitäisi joutua katselemaan vierestä isänsä juopottelua...

Soittoa ei ole tullut mieheltä, ja kello jo yksitoista kohta...menee tosi myöhään kun saavat lahjansa avata :( ap

Vierailija
7/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
8/8 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että jätit sian.

Todellakin, ainoa hyvä puoli koko suhteessa on se että jätin sen sian. Ikävä ei ole tullut eikä tule.

Olin ennen joulua pyytänyt että voisin ottaa nämä pienet mukaani kun suunnittelin lähtöä toiselle puolen Suomea omia vanhempia katsomaan ja että voisin pitää pari ylimääräistä päivää, mutta kiusallaankaan ei mies siihen suostunut. Meillä kun on yhteishuoltajuus ja viikko viikko systeemi, olis mies päässyt helpommalla kun olisin hänen puolestaan huolehtinu tytöistä hänenkin viikollaan. Tytöillä olisi ollut niin mukavaa isovanhemmilla joita näkee ehkä kerran vuoteen. Ap

No, sinähän pääsit itse helpommalla, kun mies huolehti tytöistä omalla vahtiviikollaan. Miksi tytöt olisivat ihastuneet isovanhempien näkemisestä, joita eivät edes ole oppineet tuntemaan, kun näkevät vain kerran vuodessa? Vieraita ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi