Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saitte lahjaksi teineiltänne?

Vierailija
24.12.2017 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen minkä pyysin. En viitsi kiusata vaan laitan aina kuvan ja linkin liikkeeseen ja hinnan. Oon tyytyväinen. Halusin Tampere-aiheisen tarjottimen ja tietyn pöytäliinan ja ne oli paketeissa.

Vierailija
2/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin äidille korvakorut ja pari pakettia hänen lempikeksejään, isäpuolelle nuuskaa ja salmiakkia.

t. 16v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllätyksenä ja pyytämättä omenanlohkojan ja metallisen piparimuotin. Molemmat puuttuivat, joten ihan tarkkanäköinen teini.

Vierailija
4/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin äidille korvakorut ja pari pakettia hänen lempikeksejään, isäpuolelle nuuskaa ja salmiakkia.

t. 16v

Hyvä että yrität sairastuttaa isäpuolesi syöpään ja verenpainetautiin. Näillä näistä isäpuolista pääsee.

Vierailija
5/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta kerän 7 veljestä aurora -lankaa. Tytöltä lahjakortin käsityöliikkeeseen. Nuorimmainen, ei vielä teini vaan alakoululainen, oli tehnyt koulussa käsitöissä jonkun heijastimen ja antoi sen minulle lahjaksi.

Vierailija
6/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias tyttö antoi isälleen ja minulle lahjakortin ravintolaan, isälleen lakuja ja neulepaidan ja minulle lahjakortin kaverinsa hierontayritykseen (tekee toiminimellä hierontaa). Vanhempi (22-vuotias) poika oli ostanut meille liput jääkiekkopeliin. Ihanat lapset. Tämä äiti ihan liikuttui salaisesti.

Vierailija
7/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 16v

Hyvä että yrität sairastuttaa isäpuolesi syöpään ja verenpainetautiin. Näillä näistä isäpuolista pääsee.

Nuuskaa hän käyttäisi, vaikka en sitä hänelle ostaisikaan. :) Ja jos hänelle syövän haluaisin, niin varmaan olisin hankkinut amerikkalaista dippinuuskaa, jonka perusteella juurikin nuo vääristävät nuuskatutkimukset on tehty. Kannattaa perehtyä aiheeseen.

t. sama 16v

Vierailija
8/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 16v

Nuuskaa hän käyttäisi, vaikka en sitä hänelle ostaisikaan. :) Ja jos hänelle syövän haluaisin, niin varmaan olisin hankkinut amerikkalaista dippinuuskaa, jonka perusteella juurikin nuo vääristävät nuuskatutkimukset on tehty. Kannattaa perehtyä aiheeseen.

t. sama 16v

Tirsk!

Vierailija
9/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias poika osti miehelleni ja minulle vapaaliput elokuviin. Paketissa oli myös suklaarasia. Ihan itse oli jopa paketoinut <3

Vierailija
10/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
11/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta suklaalevyn ja tyttäreltä patakintaat jollaisia olin toivonutkin. Alakouluikäisiltä lapsilta koristekynttilän ja suklaata.

Vierailija
12/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaton ilman veetuilua ja hapanta naamaa. Ihan parasta.

Vierailija
13/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta oli, kun 15-vuotias oli kirjoittanut paketin päälle "isille ja äipälle"

Vierailija
14/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta (15) itse ottamia valokuvia kehyksissä (harrastaa valokuvausta) ja nuoremmalta (13) veljeltä kynttilän ja kännykän kuoret.

Vierailija
15/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta mallasviskiä. Ikä (19) ei riitä sen ostamiseen, kaverinsa kävi hakemassa.

Korkkaamme kohta yhdessä pullon ja ryhdymme maisteluhommiin.

Vierailija
16/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12 v poika oli tehnyt pahvilaatikkokorin: Lidlistä suklaata, teetä (oli katsonut merkin mitä kaapissa), saippua (lähikaupasta, ajatus tärkein), Jyskistä tyyny (onneksi sai ennen joulua tarjouksesta, oli unohtanut kuitin tähän pussiin), tuoksua saunaan ja joulusiiderin?! 

En nyt kuitenkaan jouluna nillitä, vaan kyselen huomenna, kuka tuon siiderin tuohon laatikkoon hommasi. Mutta perinne ollut vuosia, että se vähän mitä alkoa joulun aikaan otan, on juurikin tuo joulusiideri saunoessa ja lasi tai pari viiniä .

Vierailija
17/21 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapselta ensimmäisen joululahjan 15-vuotiaana. Kun siis lapsi oli 15.

Vierailija
18/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 13v halasi. Se oli hyvä lahja.

Vierailija
19/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v poika oli neulonut minulle lapaset ja villasukat, 17v tyttö oli ostanut hajuveden.

Vierailija
20/21 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella pitkän ja väkevän halauksen, sellaisen karhun halauksen. Saan siitä voimaa pitkäksi aikaa. Siinä tuntui väkevä rakkaus ja side mikä on välillämme. Näissä vaikeuksissamme.