Huonoin joululahjasi tänä jouluna?
Xxxxxl-kokoiset mummokalsarit, kasa tuikkukynttilöitä entisten satojen jatkeeksi, isomummon perintöyöpaita, suklaata allergikolle? Mikä lahja oli huonoin ja miksi?
Ne jeesustelijat joiden mielestä huonoja lahjoja ei olekaan, voivat sulkea keskustelun ja jättää hurskastelunsa omaksi tiedokseen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ryppyvoide mieheltä
Ylä- vai alarypylle..??
Sain 2 lahjaa. Molemmista olen kiitollinen. Toinen lapselta, toinen kaverilta.
En saanut yhtään lahjaa (sovitusti) - eipä ole valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut sen paremmin huonoja kuin hyviäkään lahjoja, minulla ei ollut paketin pakettia avattavaksi. Toisaalta en saanut tänä vuonna joulukorttejakaan eikä edes viimehetken tekstarilla kukaan toivottanut hyvää joulua.
Ei näköjään kannata olla kiltti.
N40
Heittäydy "tuhmaksi" typyksi. Mun lisäksi löytyy varmasti kiinostuneita. Pidä sen verran varaa ettet ihan ääliöihin sekaannu. Ainoat lahjat mitä sain olin suklaata vielä toistaiseksi nykyiseltä naiselta ja entiseltä anopilta.
Mä en niin välitä siitä saanko mitään lahjaksi. Siitä tykkään että annetut lahjat oli mieleisiä. Saatan olla vähän tuhma, ainakin leikeissä jos niin sovitaan. Oikeasti olen aivan s..t.n.n kiltti. Mitä ny hiukan pervo ja haluja vaikka muille jakaa.
Nuo liian pienet vaatteet voi johtua ihan siitä, että usein alennuksessa myydään hurjan edullisesti pois myynnistä poistettavat, jäljelle jääneet vaatteet, jotka ovat yleensä ne, jotka eivät kenellekään mahdu. Usein ne ovat arvokkaita, eli hyviä lahjoina, mutta harmillisen pieniä. Pahat suklaat, uskon niin, on kieräätystavaraa, eli on saatu ensin joltakin toiselta ja annetaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti osti taas liian pienen vaatteen.
Joka vuosi pyydän kuitin ja sanon, että tämä oli liian pieni ja käyn vaihtamassa. Nyt oli 2 kokoa liian pieni, toissajouluna saatu paita oli 3. Kaikki tuliaisvaatteet on myös aina liian pieniä mulle. Muistaa kuitenkin lapseni ja mieheni vaatekoot, mutta omalle tyttärelle ostaa aina liian pieniä vaatteita.
Ostais vaikka kirjoja.
Äitisi muistissa ei ole mitään vikaa, nuo vaatteet on äitisi tapa vinkata "hienovaraisesti" että olet liian lihava.
Sitä olen epäillyt. Luulis tajuavan, että jos tää ei oo reilussa 20 vuodessa auttanut, tuskin auttaa jatkossakaan. Olispa mulla äiti joka hyväksyisi mut tälläsenä ku oon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut sen paremmin huonoja kuin hyviäkään lahjoja, minulla ei ollut paketin pakettia avattavaksi. Toisaalta en saanut tänä vuonna joulukorttejakaan eikä edes viimehetken tekstarilla kukaan toivottanut hyvää joulua.
N40
🎅 Hyvää joulua täältäkin! ❤️ Lämpimästi sinua ajatellen, palstaystäväsi Lena
Varakas tuttavaperheemme asuu Ranskassa muutaman kuukauden vuodessa ja olemme usein saaneet heiltä laadukkaita ranskalaisia tuotteita, mm. viinejä, joita ei Suomesta löydä. Tänäkin vuonna paketista sitten löytyi iso pullo hyvää viiniä. Mies tutkaili pulloa tarkemmin ja siellä etiketin takaosassa lukikin sitten pienellä präntillä, selvällä suomen kielellä "Sisältää sulfiitteja" ja maahantuojan nimi.
Ei tämä ollut varsinaisesti huono joululahja, mutta ymmärrätte huvittuneisuutemme siitä, kun viinin väitetään olevan sieltä heidän Ranskan-asuntonsa läheltä viinitilamyymälästä hankittu ja ovat kuulemma monta kerraa tilalla vierailleet, mutta pullo onkin ostettu Alkosta eikä ole edes samalta alueelta, kun missä asuvat. Ei minua haittaa ollenkaan se, että viini on Alkosta hankittu vaan se, että pitää väkisin värittää totuutta.
Vierailija kirjoitti:
N40
Montako lahjaa itse annoit? Montako korttia? Tekstarit?
Ei sinun katkeruutesi tarkoita, etteiko muut voisi saada paskoja lahoja.
Jep. Kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, tuhmat minne vain.