Jo kolmas metoo-tilanne tänä jouluna!!!
Mikään ei näytä menneen perille miehille Suomessa!
Kommentit (10)
Porsaita oomme miehet kaikki
miehet kaikki
miehet kaikki
porsaita oomme miehet kaikki
miehet kaikki
kaikki
metoo ja youtuu
hetoo ja shetoo
Pitäähän nyt pakettia saada puristaa, että onko kiinteä vai löysä.
Ei tuu sitte mitään yllätyksiä ku kaikki tukiliivit ja pepunnostobyysat riisutaan ja neiti leviää kiloineen pitkin lattiaa.
Mitä kävi? Kiittiko ruma mies epätoivotusti?
Olen mies ja olen saanut osakseni naisten hävytöntä häirintää ja vähän jo pikkuhiljaa nyppii tämä naisten uhriutuminen ja viattomuus ettei he tee samaa
#wetoo
[Onko sinulla noin tylsää että pitää yrittää saada edes jankutusseuraa täältä? Ja tällä nimenomaisella provoilla? Toivoisin että edes vaihtaisit aihetta. Ja minä kerron tässä sinulle miksi - ohis]
Ei kukaan jaksa jouluaattona "kuunnella" naisvihamielistä kitinää tai kerrata tuhannennen kerran pokaamisneuvoja kavereille joilla on hieman rajoittuneemmat sosiaaliset taidot ja/tai kyky tulkita sanatonta viestintää/kehon kieltä. En tiedä edustatko sinä noista jompaakumpaa ryhmää (enkä edes välitä, tällä kertaa), mutta oli syysi mikä hyvänsä, toivoisin ettet juuri tänään ei tällä aiheella kannata ratsastaisi - vaikka se erittäin tärkeä onkin.
Koska: ne jotka sitä häirintää ja ahdistelua ovat henkilökohtaisesti kokeneet, ansaitsevat edes jouluaattona viettää iltansa rauhallisesti ja parhaaksi katsomallaan tavalla, miettimättä/puimatta ko asiaa, juuri nyt. Jouluna.
Sen sijaan voit palata lukemaan niitä kymmeniä aikaisempia ketjuja joissa aihetta on käsitelty - ja ne samat argumentit toistettu. Palataan sitten pyhien jälkeen asiaan uusin voimin, sopiiko?
Riittävätkö perusteluni? Että joulun voisi tältä aiheelta rauhoittaa?
Minä olen näitä jotka viettävät aattoiltansa omasta toiveestaan itsekseen, siksi minulla oli aikaa vastata sinulle näinkin pitkästi. Mutta vaikka tämä aihe on minullekin tärkeä - ja toisaalta ymmärrän niiden miesten epätoivoa joilla näitä yllämainittuja vaikeuksia (pariutumisen suhteen) on, olenhan yksi meistä monista jotka heitä/teitä? vilpittömästi yritämme auttaa, siinä peruskysymyksen käsittelyn ohella (selittää miksi jotkut ovat turhaan tehneet tästä kysymyksestä itselleen ongelman) - en minäkään halua juuri tänään tähän aihepiiriin uppoutua.
Jouluaattona.
Tänä iltana ja yönä haluan suunnata ajatukseni kiitollisuuteen:
edesmenneitä rakkaita kohtaan (käymällä iltayöstä hiljaisella hautausmaalla), kaikkia lähimmäisiäni kohtaan, siitä että ovat olemassa, kaikkia niitä kohtaan jotka tekivät kuluneesta vuodestani sellaisen kuin se oli (ymmärrys niitä vaikeampia/ikäviämpiä kokemuksia kohtaan tulee - ehkä - myöhemmin, mutta ilman niitä en ehkä olisi nyt tässä),
kiitos kaikesta tuesta, avusta ja kannustuksesta mitä olen saanut silloin kun olen sitä tarvinnut (joskus se myötätuntoinen katse on ollut se ainoa/paras/riittävä kannustin, sillä on taas jaksanut eteenpäin),
- ja ehdottomasti myös teitä kaikkia kohtaan jotka olette täällä anonyymissä virtuaalitilassa avanneet silmäni sellaisiin maailmoihin joita en ollut ennen nähnyt/ymmärtänyt/tiennyt edes olevan olemassa,
teille jotka olette pitäneet minulle seuraa/viihdyttäneet minua kun olen ollut allapäin/haastaneet minua ajattelemaan/jakaneet kanssani palan omaa elämäänne/olleet osana omaa elämääni, siellä ajatusten tasolla;
kiitos kaikesta mitä olen teiltä saanut
- ja kiitos teillekin joiden mielenmaisemaa en ole ensin ehkä ymmärtänyt - enkä välttämättä vieläkään jaa - kaikista niistä mielipidepallotteluista, kiivaista ja kiukkuisistakin, niistäkin jotka ovat päättyneet ratkaisemattomina, koska olen saanut oppia tuntemaan teidät (ennen en edes välttämättä tiennyt että kaltaisianne on, ainakaan en ollut päässyt näin lähelle, kuulemaan ajatuksianne suoraan, ilman välikäsiä)
Kiitos ja oikein hyvää ja rauhallista joulua.
Olette kaikki tärkeitä, sinäkin. 💝
Ostin kaupasta ruokaa ja kassa toivotti hyvää joulua vaikka oli ruma. Milloin tämä seksuaalinen häirintä saadaan loppumaan.
Jos olet alaikäinen niin ok, viepä juttu eteenpäin. Mutta olen niin saakelin kylläsynyt näihin aikuisten ihmisten kitinöihin ja huomion hakuun tämän kamppanjan tiimoilta! Itse olen harvasepäivä viimeisen 25:n vuoden aikana kokenut näitä samoja asioita joista jaksetaan vinkua metoolla somessa. Mitä ihme vässyköitä ihmisistä on tullut jos ei osaa asioita hoitaa ja loppua tehdä?? Ja en tarkoita nyt niitä, joilla ei ole mahdollisuutta puolustautua tms. vaan niitä, jotka suurinta haloota pitää itsestään, jotka kuitenkin kertovat sankaritarinoita. Jos noin aihe kiinnostaa niin etsisivät ne oikeat uhrit, eikä pelkästään itketä jostain pyllylle taputtelusta!!!
Sinullako?