Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen yli 30-vuotias kokematon mies ilmoittautuu

Vierailija
24.12.2017 |

Olin koulussa ja lukiossa kiusattu, intistä sain C-paperit ja yliopistossa päätin etten puhu kenellekään ellei hän aloita keskustelua. Joskus saattoi mennä viikonkin niin ettei minulla ollut yliopistossa mitään kontaktia toisiin ihmisiin vaikka luennoilla saattoi olla kymmeniä muita. En koskaan kuulunut ainejärjestöön enkä käynyt yhdessäkään juhlassa. Oikeastaan ainoa merkittävä poikkeus oli se kun tietokonesalista varastettiin kiintolevyt ja samalla yhden kanditutkielma, eikä hän ollut ottanut siitä varmuuskopiota. Yliopiston IT-palvelu ei osannut auttaa ja hän yritti valjastaa minut palauttamaan se jollain ihmeellisellä tavalla koska tiesi minun olevan näppärä tietokoneiden kanssa.
Harrastuksia on mutta sitä kautta harvemmin tutustuu keneenkään. Ainoa kontakti niihin ihmisiin on harrastuksen kautta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaihtoehtoja sitten on? Minulla on (kuvaton) ilmoitus muutamalla treffipalstalla ja jos jollakin on asiaa niin voi ottaa yhteyttä. Minulla on ollut kourallinen kirjeenvaihtoja treffipalstoilla 15 vuoden aikana mutta yksikään niistä ei ole johtanut minkäänlaiseen tapaamiseen. Harrastukset ei näytä toimivan, samoin työ.

Vierailija
2/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipaikat on muuten mielenkiintoisia. Samoja naamoja näkyy viikosta ja kuukaudesta toiseen. Äskenkin bongasin yhden kolmen vuoden takaisen tapauksen kun kirjauduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin sinun on turha ruikuttaa sitä että olet kokematon. Et tee yhtään mitään ja odotat että joku sinut kaivaa esille ja tekee tuttavuutta.

Minä olen täysin kokematon 30v nainen mutta sentään olen itse ottanut muihin kontaktia.

Vierailija
4/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin sinun on turha ruikuttaa sitä että olet kokematon. Et tee yhtään mitään ja odotat että joku sinut kaivaa esille ja tekee tuttavuutta.

Minä olen täysin kokematon 30v nainen mutta sentään olen itse ottanut muihin kontaktia.

Miksen kohtelisi muita noin kun tuo on tasan tarkkaan tapa jolla minua on kohdeltu koko ikäni?

Vierailija
5/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ton toisen palstan 36v kokematon. Ehkä me voitais tutustua? Asutko missä päin?

Vierailija
6/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen kohtelisi muita noin kun tuo on tasan tarkkaan tapa jolla minua on kohdeltu koko ikäni?

Ei sinua yritetty kieltää kohtelemasta muita kuin olisivat ilmaa. Itsellesi sinä vain teet vahinkoa.

Vierailija
7/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa olla mieluummin oikeassa (lue: katkera) kuin onnellinen! Hyvää loppuelämää.

Vierailija
8/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan sun päästä irti menneestä ja alkaa elää?

Vierailija
9/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa olla mieluummin oikeassa (lue: katkera) kuin onnellinen! Hyvää loppuelämää.

Eikä minusta ihminen ole edes oikeassa kun vaatii kaikilta kohtaamiltaan ihmisiltä hyvitystä siitä, että häntä on joskus kohdeltu huonosti. Maailma ei ole aloittajalle mitään velkaa.

Vierailija
10/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on seurasta kiusaamisesta. Yliopistolla opiskelleet ei ole sinua kiusanneet.

Vierailija
11/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minusta ihminen ole edes oikeassa kun vaatii kaikilta kohtaamiltaan ihmisiltä hyvitystä siitä, että häntä on joskus kohdeltu huonosti. Maailma ei ole aloittajalle mitään velkaa.

Mutta on varsin oikein pysyä poissa tieltä ja antaa muiden tehdä aloite jos kiinnostaa tutustua.

Vierailija
12/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En käynyt koskaan ainejärjestön bileissä, nyt kokemattomuus on ongelma." Kenenkähän syy?

Vierailija
13/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä elämäntapa. Ihmisistä on paljon iloa ja hyötyä jos osaat niitä hyödyntää, mutta jos et osaa niin he hyödyntävät sinua.

Vierailija
14/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En käynyt koskaan ainejärjestön bileissä, nyt kokemattomuus on ongelma." Kenenkähän syy?

Kerran yritin ilmoittautua mutta seuraavana päivänä nimeni oli poistettu osallistujalistalta.

Vierailija
15/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät ihme periaatteita ettet ite alota koskaan keskustelua ym pimeetä niin yksin jäät. Oma valinta. Ei se ole koko ihmiskunnan eikä etenkään naisten vika että sinua on kiusattu vaan niiden kiusaajien.

Minua kiusattiin koulussa myös.

Suosittelen terapiaa, en ilkeyttäni vaan jotta pääset vanhoista ei-toimivista ajatuskuvioista eroon. Olen itse ollut ja oli hyötyä.

Vierailija
16/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yritin ilmoittautua mutta seuraavana päivänä nimeni oli poistettu osallistujalistalta.

Ja oli ylivoimaista kirjoittaa se uudelleen?

(joku poistanut oman nimensä ja samalla vahingossa myös omasi, kun on vähemmän pikkutarkasti kumittanut/yliviivannut)

Vierailija
17/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oli ylivoimaista kirjoittaa se uudelleen?

(joku poistanut oman nimensä ja samalla vahingossa myös omasi, kun on vähemmän pikkutarkasti kumittanut/yliviivannut)

Järjestelmä oli jo tuolloin sähköinen eikä kukaan muu kun ainejärjestön jäsen taatusti pääse poistamaan mitään sieltä.

Vierailija
18/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy terveyskeskuksesi psykiatrisella sairaanhoitajalla juttelemassa. Hän kyllä ohjaa sua eteenpäin. Tsemppiä!

Vierailija
19/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olemalla puhumatta muille, vaikutat siltä ettet halua puhua muille. Kaikki on yksilöitä kuten sinäkin, ei ole olemassa vain sinä ja KAIKKI MUUT jotka toimisivat jotenkin samalla tavalla tai sinua vastaan. Mitä itse ajattelet jos näet ettei joku puhu kenellekään? Menetkö itse tekemään tuttavuutta?

Vierailija
20/54 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet päättänyt elää katkeruudessa ja yksin. Se on oikeasti oma valintasi. Ei sen olisi pakko olla noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän