Instagram kiristää puhelinnumeroa
En pääse kirjautumaan Instagram-tililleni koska se on yllättäen alkanut vaatimaan puhelinnumeroani.
En halua sitä antaa.
Minulle on ihan sama kaappaako joku tilini vai ei sillä ei siellä ole valokuvan valokuvaa eikä muutakaan traagista tietoa minusta tai kenestäkään ja seurailen vain muutamia taiteilijoita.
V###u mitä paskaa! Ikäänkuin sähköpostiosoite ei olisi enemmän kuin tarpeeksi.
Kommentit (11)
On se perseestä, kun ei pääse facebookkin, kun numeroa pyytävät sielläkin. Jää tinderi väliin.
Vierailija kirjoitti:
On se perseestä, kun ei pääse facebookkin, kun numeroa pyytävät sielläkin. Jää tinderi väliin.
Miten facebook ja Tinder nyt liittyy toisiinsa? En oo ollu kummaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten facebook ja Tinder nyt liittyy toisiinsa? En oo ollu kummaskaa.
Mitähä alapeukutukse arvost tos nyt oli taas... Ihme spedejä täälläki taas.
Vierailija kirjoitti:
Itse annan numeroni mielelläni oman turvallisuuteni vuoksi, mutta ymmärrän kyllä, että luottotietonsa menettäneillä velkojia pakoilevilla prepaid-numeroa jatkuvasti vaihtavilla on eri tilanne.
Hommaa prepaid? Toi on syy miksi mulla ei ole sometiliä tai androidluuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse annan numeroni mielelläni oman turvallisuuteni vuoksi, mutta ymmärrän kyllä, että luottotietonsa menettäneillä velkojia pakoilevilla prepaid-numeroa jatkuvasti vaihtavilla on eri tilanne.
Ja sitten on niitä yksityisyyttään varjelevia, järkeviä kunnon kansalaisia jota eivät kerro someyhteisölle jopa aamukakalla käyttämiensä wc-paperipalojen määrää kuten sinä huomionkaipuussasi teet.
someton ja älyluuriton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on niitä yksityisyyttään varjelevia, järkeviä kunnon kansalaisia jota eivät kerro someyhteisölle jopa aamukakalla käyttämiensä wc-paperipalojen määrää kuten sinä huomionkaipuussasi teet.
someton ja älyluuriton
Pikku vinkki, myös tämä foorumi on somea.
Sama juttu tinderissä, enää ei voi kirjautua ilman puhnroa. Kiva kun jäi keskusteluita siellä kesken...
Eihän facebook mitään numeroa vaadi antamaan?
Sama paska facebookin kanssa. V#tun facebook.