Mies ei ostanut mulle korviksia :(
Olin vihjaillut miehelle, että tahdon punaiset korvikset, jossa on pieni rubiini ja pieniä timantteja. Mies ei ostanut niitä sitten minulle, vaikka sanoi, että " katsotaan" ja hymyili. Olen pettynyt, koska odotin niitä niin kovasti .
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
ja itse ostit miehelle mitä?
Se on varmaan enemmän AP:n asia kuin sinun.
Osta itse haluamasi. Naurettavaa aikuisen kinuta jotain tiettyä lahjaksi kuin pikkumukula.
No voi kyynel😭 Aikuinen ihminen ja itkee kun mies ei ostanutkaan niitä..pikku vinkkinä OSTA ITSE..vai oliko niin että miehen pussista voi vaan tollaista ostella👏
Itse minäkin olen korvikseni ostanut. Ja mulla niitä on yhteensä kahdeksan. Aina olen mieleiseni saanut.
Josko tuo antais sulle korvaukseksi pitkin korvia?
Se muisteli, että jollakin salapanolla oli tuo toive ja osti sille. Ehkä jollekin tutulle tai kaverille ilmestyy pian sellaiset :)
Vierailija kirjoitti:
Olet tuhma narttu. Miehesi pitäisi ottaa sinut polviensa päälle ja laskea pöksysi nilkkoihin ja sen jälkeen piiskata pulleat ja hyllyvät pyllynposkesi punaiseksi. Itkisit ja anelisit lopettamaan etkä sen jälkeen enää kerjäisi ainakaan mieheltä mitään. Käsittelyn jälkeen sormi peräaukkoon lämmikkeeksi ja pian kikkeli perässä.
:)
Lahjoista pitää puhua suoraan, hinnoista ja siitä mitä kukin haluaa. On älytöntä kehittää kapuloita välille lahjojen vuoksi. Joillekin lahjat ovat tärkeitä ja toisille eivät. Pariskunnan pitää löytää kultainen keskitie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan enemmän AP:n asia kuin sinun.
Niin ovat ne korviksetkin, mutta silti saamme niistä täällä lukea.