Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut poikaystävältä joululahjaa

Vierailija
24.12.2017 |

Olin kuulemma ollut tuhma joulun alla (meillä oli riita joka johtui siitä ettei hän ollut "muistanut" kertoa juhlissa olleensa varattu ja sain kuulla tästä muuta kautta).
Itse annoin tosi hienon elämyslahjan josta hän varmasti tykkää.

Pakko sanoa että Ärsyttää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on joku kyttääjä joka raportoi poikaystävän sanomiset sulle jostain juhlista? Kuulostaa sairaalta.

Ei se nyt välttämättä ole ensimmäinen smalltalk aihe jossain juhlissa että onko varattu vai ei. Kuulostat aika pirttihirmulta hih :)

Vierailija
2/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi, uusi poikaystävä.

Ja ota se elämyslahja takaisin ja käytä se itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hänet viemään sinut syömään hienoon ravintolaan.

Vierailija
4/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppiäkin kuule annettu ku saatiin se väärinkäsitys selvitettyä:D se oli siis jonku sortin väärinkäsitys-rikkinäinen puhelin efekti josta meikälle jäi iha kakka fiilis. Ja pojalle kans ku koki et häntä syytetään tyhjästä.

Mut lahja ois ollu kiva . Vois käyttää sen elämyksen iha itte jos se ei nyt tuu katumapäälle ja anna mulle joulun jlk jotain :-)

Vierailija
5/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppiäkin kuule annettu ku saatiin se väärinkäsitys selvitettyä:D se oli siis jonku sortin väärinkäsitys-rikkinäinen puhelin efekti josta meikälle jäi iha kakka fiilis. Ja pojalle kans ku koki et häntä syytetään tyhjästä.

Mut lahja ois ollu kiva . Vois käyttää sen elämyksen iha itte jos se ei nyt tuu katumapäälle ja anna mulle joulun jlk jotain :-)

Aikamoinen hu*ra oot.

Vierailija
6/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kynsin hampain tullaan mun luo joulua viettämään, ja etukäteen ilmoitettu et lahjaa ei sit oo. No ei sillä, taitaa muutenkin mennä kohta poikaystävä vaihtoon.

Vierailija
7/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nihkeältä

Vierailija
8/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi ja uusi poikaystävä hakuseen. Noista lahjattomista ukoista ei ole muuta kuin harmia, eivät arvosta omaa kumpania muissakaan asioissa. Kokemusta on.

Vierailija
9/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tuhma jouluna

Vierailija
10/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä täs pelkäänki et josko äijä on tyhmä ku saapas ja jatkossakaan en saa ikinä ymmärrystä (saati lahjoja) :S

Tuore suhde kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme