Uudellamaalla joulupäivänä brunssia/lounasta?
Pohdimme miehen kanssa että menisimme huomenna syömään jonnekin kun ei jaksa kotonakaan olla koko päivää, mutta onko mikään paikka auki? Ei tarvitse olla jouluruokaa, vaikka se on kyllä herkullista :) Olen yrittänyt googlella löytää mutta ei ole oikein ollut onni myötä ja ajattelin jos jollain täällä olisi tietoa.
Kommentit (12)
Siis miksei kotona voi olla koko päivää?
Koeta nyt ihmeessä saada joku ateria miehellesi aikaan.
Ohhoh, pyydän anteeksi että kaikkien elämä ei ole samanlaista kuin teidän elämä. Varsinaista joulumieltä!
Nätisti kysyin.
Varmaan ainakin Stadissa voi jokin paikallinen pizzeria olla auki, siis sellainen jossa porukka käy kaljalla. Luulenpa, että ainakin mun naapurissa oleva paikka on. Sieltä saa pizzaa, kebabia ja kanaa.
Ravintola Sunn tarjoaa myös huomenna brunssia, siinä Aleksanterinkadulla Suurkirkkoa vastapäätä.
Ravintola Sunn kuulostaa hyvältä :)
Muita ehdotuksia saa ehdottomasti jakaa jos on asiallisia.
Kampin kauppakeskus 5 krs, pitäisi olla useampikin rafla auki.
Eikö juuri jouluna ole tapana syödä kotona?
Jouluaatto syödään suvun kanssa ja joulupäivänä illalla menemme toisen suvun luokse syömään että kyllä sitä tulee siellä kotona syötyä aivan riittävästä perhana sentään
Suututtaa että sen sijaan että nätisti auttaa jos voi niin pitää länkyttää ja vittuilla ja päteä.
Jotain pitää syödä joulupäivän aamupäivänäkin, ja kun lähdemme ajamaan pohjoiseen toisen suvun luokse olisi kiva käydä jossain syömässä ennen sitä kun matka on pitkä.
Mutta ei, antaapi olla.
Kaksi asiallista kommenttia tuli ja niitä mietitään.
Ei mikään ympäristöteko lähteä ajamaan pohjoiseen.
#ilmastolämpenee
Ravintola Savotta Senaatintorin laidalla on auki myös-
Siis mikä estää itse laittamasta joulupäivän lounasta?!?