Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako käyttää perintö siihen, että ostaa Kalasataman tornitalosta ylimmän kerroksen kaksion (61 neliötä) n. miljoonalla?

Vierailija
23.12.2017 |

Pitääkö hyvin arvonsa, ja kannattaako lunastaa vuokratontti omaksi, jos tarkoituksena on asua siellä ainakin kolmisen vuotta? Kolmekymppinen sinkkuasuja siis olen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin sen miljoonan euron asunnon ulkomailta, Suomesta en todellakaan.

Vierailija
2/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että ne ylimpien kerrosten (ns. pilvien päällä) asunnot on myyty jo aikaa sitten.

Jos olisi ylimääräistä rahaa niin minä ostaisin, haluaisin asua pilvenpiirtäjässä. Sinuna en kyllä tuhlaisi koko perintöä kolmen vuoden asumiseen. Vuokrakämppä Redistä on toimiva vaihtoehto kolmeksi vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten kannattaa jos on perinyt vähintään 10 miljoonaa.

Vierailija
5/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että ne ylimpien kerrosten (ns. pilvien päällä) asunnot on myyty jo aikaa sitten.

Niinhän ne onkin. Ap:lla on nyt joku "sain/perin paljon rahaa, mihin sijoitan"-provovaihe menossa.

Vierailija
6/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka haluaa asua Kalasatamassa ja vieläpä maksaa siitä?

Vierailija
7/19 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa ihmettelin

Vierailija
8/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tosi monet! Terveisiä sinne itään.

Vierailija
9/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mun asunto reilun kivenheiton päässä Kalliossa on 48m2 kaksio, jonka arvo on 250-270 000e. Osta 5 sellaista, on sata kertaa tuottavampaa, eikä arvo tipahda, kuten uusien asuntojen.

Vierailija
10/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta ostaa useampi pienempi asunto kantakaupungista ja laittaa vuokralle.

Tämän jälkeen voi elellä vuokratuloilla.

Vierailija
11/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Mun asunto reilun kivenheiton päässä Kalliossa on 48m2 kaksio, jonka arvo on 250-270 000e. Osta 5 sellaista, on sata kertaa tuottavampaa, eikä arvo tipahda, kuten uusien asuntojen.

Mä en Kalliosta ostais mitään, kuten en Sörnäisistäkään, enkä niiltä hoodeilta.

Lutikkataloja varmasti 70% ja päihdeongelmaisia asukkaita suurimmassa osassa taloista. Kannattaa katsoa taloyhtiö tarkkaan, kuinka paljon on vuokra asuntoja taloissa...eli niit sijoituskämppiä. Mitä enemmän niitä on, sitä rauhattomampaa. En suosittele.

Vierailija
12/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lutikkataloja varmasti 70% ja päihdeongelmaisia asukkaita suurimmassa osassa taloista. Kannattaa katsoa taloyhtiö tarkkaan, kuinka paljon on vuokra asuntoja taloissa...eli niit sijoituskämppiä. Mitä enemmän niitä on, sitä rauhattomampaa. En suosittele.

No haista paska 70%:si kanssa, tai päihdeongelmaisten asukkaiden!!! :DDDDD Mene nuija vemputtamaan ikävääsi sekoiltuasi rahasi yhteen Kalasataman miljoonakämppään....

Vierailija
13/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että sä ripulihousu jätät nämä hyvät sijoituskohteet muille fiksummillesi.

Vierailija
14/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen aina haaveillut talosta, jossa on aulaportieri. Se tuntuu luksukselta.

Tässä nyt rakennettavassa pääsee suoraan hissillä autohalliin sekä kauppakeskukseen, ja vielä metro samassa systeemissä. Talossa saunatilakerros, jossa poreallas näköalaparvekkeella, kuntosali ja harrastetilat sijaitsevat alemmissa kerroksissa.

Kallista, mutta kyllä maittaisi.

Vierailija
15/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ylimääräistä rahaa niin minä ostaisin, haluaisin asua pilvenpiirtäjässä. Sinuna en kyllä tuhlaisi koko perintöä kolmen vuoden asumiseen. Vuokrakämppä Redistä on toimiva vaihtoehto kolmeksi vuodeksi.

Ai? Mistäs sä olet moista saanut päähäsi? Yksikään Majakan ylimmän kerroksen asunnoista ei ole edes alustavasti varattu, siksi mä tämän ketjun avasinkin.

http://www.redi.fi/asunnot/asuntohaku/

Ap

Vierailija
16/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mistäs sä olet moista saanut päähäsi? Yksikään Majakan ylimmän kerroksen asunnoista ei ole edes alustavasti varattu, siksi mä tämän ketjun avasinkin.

Ap

Kysytkö aivan tosissasi onko yksi 60m2 kämppä Hesasta miljoonalla hyvä sijoitus? Ja vielä uudiskohteesta?

Vierailija
17/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan Venäjä hyökkkää Suomeen pian

rahat ulkomaille heti, ja asunto espanjasta ja toinen meksikosta ja kolmas aasiasta, sitten loppurahoilla matkustusta

Vierailija
18/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysytkö aivan tosissasi onko yksi 60m2 kämppä Hesasta miljoonalla hyvä sijoitus? Ja vielä uudiskohteesta?

Kysyn. Mitään muuta tuohon verrattavaa ei Helsingissä oikein ole tarjolla. Ei ole kantakaunpugissa toista penthouse-asuntoa yl sadan metrin korkeudella, aulaportieereineen ja hissimatkan päässä olevine pysäköintihalleineen ja kauppakeskuksineen. 

Ap

Vierailija
19/19 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos millin haluaa asuntoihin Suomessa laittaa. Ostaisin ennemmin 3-4kpl yksiöitä/kaksioita Töölöstä. Töölön arvo ei heittele ja on vielä ihan järkirajoissa verrattuna esim Kaivopuistoon yms muihin arvoalueisiin.

Sijoitusmielessä turha laittaa kaikkia yhteen koriin. Tuon hintaisena kämpässä ostajakunta on aika rajoitettu, ja jos vuokralle laitat niin vuokrakin aika kova.

Töölöläisen yksiöön/kaksioon pääsee vuokralle/omistukseen kuitenkin ihan perus hyvätuloinen pariskuntakin, joten ottajia selvästi enemmän.