Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kihlautui ja olen kateellinen

Vierailija
23.12.2017 |

Tänään sain viestin hyvältä ystävältä, että hänen poikaystävänsä kosi. Olen onnellinen heidän puolestaan ja innoissani häistä, mutta myös tosi kateellinen. Inhottaa, että tunnen näin. Olen ollut saman miehen kanssa yhdessä jo yli 8 vuotta ja kaikki sukulaiset ja ystävätkin aina vihjailee että me ollaan seuraavat. Olen alkanut odottaa kosintaa, mutta olen aika varma, ettei mieheni aio kosia lähiaikoina tai edes seuraavan parin vuoden aikana. Meillä on tosi onnellinen suhde, ollaan puhuttu lapsista ja lapsenlapsistakin. En halua mitään päivää prinsessana tai suuria häitä. Haluaisin vain olla vaimo miehelleni. Ystäväni on seurustellut ”vain” neljä vuotta ja jo nyt kihalutuivat... ollaan kaikki kolmenkympin molemmin puolin. Mua harmittaa ja tämä tuntuu niin epäreilulta. Eniten kuitenkin vituttaa nämä omat tunteet, vaikka pitäisi osata iloita rajattomasti ystävän puolesta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen teko on näistä ap:n haaveista ainoa joihin on aidosti aikaraja. Ehkä pitää päästä yli siitä ajatuksesta missä järjestyksessä asiat haluaa. Mut pitkälle yli 30:n ei kannata lapsessa siimaa antaa tai jää ilman

Vierailija
22/23 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi itse jos niin tärkeää. Avioliitto pitäisi päivittää nykymaailmaan. Typerä jäänne. Avoliitossa ei ole oikeuksia esim.perintöön. Miksei kukaan aja avoliitossa olevien asioita???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä avioliitossa ja kihloissa on niin ihmeellistä? Olimme olleet varmaan 25 vuotta yhdessä ja sitten ihan vain muutamien virallisten sääntöjen takia käytiin maistraatissa lakien mukaan virallistamssa liitto. Ei se rakkaus ole kihloista ja avioliitosta kiinni.

Mutta avaa suusi ja keskustele asiasta avokkisi kanssa jos se on niin tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi