Tuleeko Ylpeys ja ennakkoluulo maraton tänä jouluna?
Kommentit (15)
Mulla olis DVD:llä muttei mitään laitetta mistä katsoa :) Netflixissä on se uudempi elokuvaversio. Taidan katsoa sen joku päivä, tänään tulee ihana Holiday!
Sehän on muuten monena vuonna tullut uutena vuotena tai loppiaisena, ei joulunpyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis DVD:llä muttei mitään laitetta mistä katsoa :) Netflixissä on se uudempi elokuvaversio. Taidan katsoa sen joku päivä, tänään tulee ihana Holiday!
Mihin aikaan ja miltä kanavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt yhdeksältä, olisikos ollut kanava 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt yhdeksältä, olisikos ollut kanava 5.
No Kiitos, täytyypä katsoa!
Onneks tulee Agatha Christien uusin minisarja!
Katottiin jo dvd.ltä nyt järki ja tunteet :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Minkä niminen? Kanava ja kellonaika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Minkä niminen? Kanava ja kellonaika?
http://m.iltapulu.fi/tv/Agatha+Christie%3A+Syyttajan+todistaja
Useampana päivänä peräkkäin. Tykkäsin siitä edellisestä Eikä yksikään pelastunut, joten toivon, et tääkin toimii.
Minä tilasin bluerayna itselleni Tuulen Viemää sekä Upseeri&Herrasmies-leffat. Sohvalle vällyn alle katsomaan kera tarjottimen jossa paria-kolmea juustoa, viikunahilloa, hieman kinkkua, ohuita merisuolakeksejä, rypäleitä, marjamarmeladia ja Lindtin konvehteja, aaaaaah :)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on muuten monena vuonna tullut uutena vuotena tai loppiaisena, ei joulunpyhinä.
Ei kun nimenomaan tuli useampana päivänä koska sehän kestää jotain kymmenen tuntia putkeen katsoen muistaakseni. On voinut joskus tulla yhtenä päivänäkin mutta monen vuonna tuli jaettuna useammalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun nimenomaan tuli useampana päivänä koska sehän kestää jotain kymmenen tuntia putkeen katsoen muistaakseni. On voinut joskus tulla yhtenä päivänäkin mutta monen vuonna tuli jaettuna useammalle päivälle.
On tullut myös yhtenä pötkönä, kestää n. 5 tuntia. Mulla on se DVD:llä. Muutama vuosi sitten tuli joulun pyhinä.
Katsoin juuri pari viikkoa sitten DVD:ltä.
No ei! Hitto kun on ikävä niitä vuosia kun se tuli aina pyhien välipäivinä.