Milloin saan puhutella sinua nainen?
Jos näen sinut kiinnostava nainen kaupassa niin milloin saan puhutella sinua?
T: Ujomies
Kommentit (32)
Minua saa puhutella milloin vain, epäilenpä että et kuitenkaan minua edes huomaa jos jossain törmättäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen huomannut sinut ja katsonut sinua hymyillen silmiin tai lähettänyt muita nonverbaalisia positiivisia viestejä.
Mitä jos nainen katsoo paljon silmiin vakavalla katseella? Hakeutuu lähelleni kaupassa ja katselee, mutta vakavalla ilmeellä?
Parempi ettet puhuttele minua ollenkaan, mikäli asia ei ole tyyliä tiedätkö missä täällä löytää mannaryynit tai tuotteen x.
Vierailija kirjoitti:
Minua saa puhutella milloin vain, epäilenpä että et kuitenkaan minua edes huomaa jos jossain törmättäisiin.
No jos oot omalaatuinen tai rennon oloinen (collarit jalassa pöllähtäneen näköinen) niin sitten huomaan todennäköisesti :)
Mieluiten ei ikinä koska ei kiinnosta jutella tuntemattomille kaupassa mutta jos nyt välttämättä haluat tulla juttelemaan niin milloin vain. Siitä tulee tosin lyhyt ja kiusallinen keskustelu eikä se johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettet puhuttele minua ollenkaan, mikäli asia ei ole tyyliä tiedätkö missä täällä löytää mannaryynit tai tuotteen x.
Saako sua tökätä sormella hyllyn toiselta puolelta muropakettien välistä?
Voit toki puhutella koska vain. Esim. jos olen huomaamattani asettunut kupassa hankalasti tiellesi, voit kohteliaasti pyytää minua siirtymään ja kiittää kun olen antanut sinulle tilaa. Jos istun kahvilan pöydässä vieressäni luettu ip -lehti, voit tulla kysymään onko lehti vapaa. Sitten voit vaikka esittää jatkokysymyksen, että "onko ristikko jo tehty".
Ujona et varmaan ole valmis sanomaan jotakin imartelevaa ja henkilökohtaista, tyyliin "kiva nähdä noin iloisen värinen takki kun ulkona on niin pimeää" (tämä pk -seudulla).
Julkisessa tilassa, muiden läsnäollessa, keskellä päivää ja selvin päin voit sanoa naiselle ihan ne samat asiat, jotka sanoisit miehellekin.
Silloin kun tervehdin sinua tullessasi kassalleni ja sinä ystävällisesti vastaat tervehdykseen ja ostoksesi tehtyäsi kiität ja toivottelet hyvää työpäivän jatkoa.
-kassatyttö22-
Toivottavasti olet se namisilmä sokokselta <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen huomannut sinut ja katsonut sinua hymyillen silmiin tai lähettänyt muita nonverbaalisia positiivisia viestejä.
Mitä jos nainen katsoo paljon silmiin vakavalla katseella? Hakeutuu lähelleni kaupassa ja katselee, mutta vakavalla ilmeellä?
Silloin sinä luet sitä nonverbaalista viestintää.
Ihan milloin vain. Kunhan et puhu törkeyksiä, hivele meloneja tai tee kurkulla merkitseviä eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta tuossa puhuttiin hymystä. Tämä nainen ei hymyillyt vaan katseli useasti, mutta melko vakavalla ilmeellä silmiin. Hakeutui myös lähelle vaikka ei ottanut hyllystä mitään.
No jos nainen ihan oikeasti hakeutuu lähelle ja katselee niin kyllä silloin voi mennä puhumaan.
Itä-Suomessa saa puhua kelle tahansa ja missä vain. Muuta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Asun jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tervehdin sinua tullessasi kassalleni ja sinä ystävällisesti vastaat tervehdykseen ja ostoksesi tehtyäsi kiität ja toivottelet hyvää työpäivän jatkoa.
-kassatyttö22-
Saako sua pyytää katsomaan lemmikki undulaattia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta tuossa puhuttiin hymystä. Tämä nainen ei hymyillyt vaan katseli useasti, mutta melko vakavalla ilmeellä silmiin. Hakeutui myös lähelle vaikka ei ottanut hyllystä mitään.
Olisi selvästkin halunnut nuolaista sun nyyttejä. Nyt pahoitit toisen mielen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun jo täällä.
Sittenhän jo tiedät, että toisilleen vieraat ihmiset juttelevat toisilleen vilkkaasti bussipysäkilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on noin vaikeaa, niin parempi kun et puhuttele jatkossakaan.