Abilify. Mihin otat sitä, oletko saanut siitä apua?
Mihin sairauteen ja mihin oireisiin ennen kaikkea tämä teille määrättiin? Oletko saanut lääkkeestä apua? Otatko pillereinä vai injektiona?
Minulle on nyt annettu kolme injektiota, enkä tunne minkäänlaista vaikutusta. Olen ehkä vain apaattisempi kuin ennen, ja jopa väsyneempi. Saatan vain kuvitellakin. Sain lääkkeen kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja paranoiaan.
Kiitos vastauksista!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mulle määrättiin abilify psykoosinestolääkkeeksi mutta lopetettiin sillä se aiheutti motorista levottomuutta. Hytkytin koko ajan jalkoja ja oli vaikea pysyä paikallaan.
Hyvä että sulle löytynyt lääke joka sopii! ^_^
Olen tosiaan onnekas, kun en ainakaan vielä ole huomannut vastaavia sivuoireita, joita sinulla oli. En tosin huomaa mitään hyvääkään.
Mitä lääkettä sinä sait tilalle? Vai jäitkö ilman lääkitystä?
- Ap
Mulle määrättiin ahdistukseen ja pakko-oireisiin. Sivuvaikutuksena tuli kauhee levottomuus ja en pystynyt/jaksanut keskittyä mihinkään. Nyt on anafranil ja elämä hymyilee!
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkettä sinä sait tilalle? Vai jäitkö ilman lääkitystä?
- Ap
Ensin kokeiltiin Olantsapiinia pari vuotta mut lihoin siitä lääkkeestä 30 kiloa O.O joten seki vähennettiin. Otan sitä edelleen pienen annoksen unilääkkeenä koska oon jääny koukkuun lääkkeeseen :( en pysty enää nukkumaan ilman sitä.
Mulle määrättiin abilify psykoosinestolääkkeeksi mutta lopetettiin sillä se aiheutti motorista levottomuutta. Hytkytin koko ajan jalkoja ja oli vaikea pysyä paikallaan.
Hyvä että sulle löytynyt lääke joka sopii! ^_^