Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin Mäntylän luxusjoulu

Vierailija
22.12.2017 |

Moni on kateellinen Jasminille, jolla näyttää olevan kaikkea. On upea, komea ja älykäs mies. On useita asuntoja ympäri maailmaa. On harvinainen "celebrity model" status. Lisäksi on huolehtivainen äiti, joka kärsivällisesti neuvoo Jasminille kuinka piparkakku-muotti painetaan taikinaan. Oululainen kansainvälinen menestyjäpari Jasmin ja Jalmo keräävät huomiota missä ikinä liikkuvatkaan ja voi pojat ja tytöt kuinka he liikkuvat. Upea, menestyvä, onnellinen pari!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on kateellinen Jasminille, jolla näyttää olevan kaikkea. On upea, komea ja älykäs mies. On useita asuntoja ympäri maailmaa. On harvinainen "celebrity model" status. Lisäksi on huolehtivainen äiti, joka kärsivällisesti neuvoo Jasminille kuinka piparkakku-muotti painetaan taikinaan. Oululainen kansainvälinen menestyjäpari Jasmin ja Jalmo keräävät huomiota missä ikinä liikkuvatkaan ja voi pojat ja tytöt kuinka he liikkuvat. Upea, menestyvä, onnellinen pari!

Keräsit kaikki muiden keksimät suoli24-kliseet yhteen postaukseen ja nyt keulit sillä. Tosi hassu setä hei. :(

Vielä säälittävämpää, jos olet peräkammarin poika keksinyt nuo itse. :( :(

Muiden keksimät suoli24-kliseet?! Ei nuo ole mitään kliseitä. Nuohan on selvästi poimittu yhdestä ja ainoasta lähteestä eli maailmankansalaisemme ja celebrity modelin omasta instasta. Katselepas sieltä niitä kuvia, mieti jotain uutta ja omaa sekä ime itseesi kansainvälistä joulumieltä!

Vierailija
22/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olen töissä käyvä ja tienaan 4000 euroa/kk. En kuitenkaan ymmärrä miksi Jasmin Mäntylää täytyy pilkata. Ilmeisesti sinulla on jotain henkisiä ongelmia.

Minä olen työtön, enkä silti ymmärrä miksi pitää pilkata jotain vierasta ihmistä. 

Ei hän ole vieras vaan hän on itsensä julkisuuteen ja sitä kautta meidän jokaisen mieleen työntänyt Jasmin! Pitäisikö häntä mielestäsi sitten kehua perusteettomasti? Vai tulisiko meidän olla hiljaa, mutta onko sekin sitten paha, että ollaan "tuntemattoman ihmisen postauksen äärellä hiljaisia"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi