Eikö naisille kelpaa ns. ”Pretty boy”
Kommentit (10)
Ainakin minun kuolaamani pretty boy on jo parisuhteessa.
Kelpaisi vallan mainiosti. Suurin kohteliaisuus miehen ulkonäöstä on sanavarastossani "kaunis".
Kelpaa, jos kroppa on lihaksikas ja maskuliininen. Kokonaisuus ratkaisee. Jos kroppakin heiveröinen ja kauniit kasvot, niin ei vedä minua ainakaan puoleensa.
Kelpaisi. Tiedän miehen, joka on KAUNIS, komea ei riitä kuvaamaan häntä. Valitettavasti hän on naimisissa naisen kanssa, joka on rumimpia koskaan näkemäni naisia. Outoa, mutta totta.
Kiitokset vastauksista! Huomaan esim. Julkisilla paikoilla kääntäväni naisten katseet ja reagoin niihin hymyilemällä.Aikaisemmat parisuhteet jättänyt kyllä sellaiset arvet etten osaa enää olla aloitteellinen naisten suhteen, olen muutenkin ollut aina se osapuoli jota on ”isketty”. Omaan kyllä maskuliinisen kropan ja olen lihaksikas ( en kummiskaan liikaa) mutta jostain syystä naisia ei tunnu pyörivän jaloissa (vaikka monet niin luulevatkin). -ap
Öh, ulkonäkö ei ole määrite, älykkyys on. Vaikka näytäisit Klonkulta, mutta älysi olisi jopa kadehdittavaam haastavaa niin kyllä. Seksissä sun tarvis olla samaa tasoa, hellä, rietas ja tunteikas. Vastasin tähän kyssäriin ennen pikkutissisenä naisensa, nykyään meijreinä. Näin meijerin laiskan panijan näkäkulmasta kyllä sanoisin, ettei ne meijerit. Ei kiinnosta pätkääkään näiden valioiden jälkeen kukjaan isokaan pikkupetteri, jnnka ihmisuhteet perustuu ulkonäköön Prettyboita ei nussittu edes huviksemme, siksi kai aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset vastauksista! Huomaan esim. Julkisilla paikoilla kääntäväni naisten katseet ja reagoin niihin hymyilemällä.Aikaisemmat parisuhteet jättänyt kyllä sellaiset arvet etten osaa enää olla aloitteellinen naisten suhteen, olen muutenkin ollut aina se osapuoli jota on ”isketty”. Omaan kyllä maskuliinisen kropan ja olen lihaksikas ( en kummiskaan liikaa) mutta jostain syystä naisia ei tunnu pyörivän jaloissa (vaikka monet niin luulevatkin). -ap
Ihan hyvin taitaa mennä, jos naiset ovat sinut aina hakeneet suhteeseen.
Kelpaa kumartumaan sträppärin edessä. Maskuliininen mies sitten panemiseen.