Vaimolle
Kommentit (14)
Joku ihana koru, ehdottomasti. Sitä minä ainakin toivoisin, olen 55 v nainen. En halua ikinä mitään esineitä enkä kodinkoneita. Koru on tosi mukava lahja ja jää muisto. Joku nätti sydän kaulakoru esim. olisi tosi ihana lahja :D
Vierailija kirjoitti:
Joku ihana koru, ehdottomasti. Sitä minä ainakin toivoisin, olen 55 v nainen. En halua ikinä mitään esineitä enkä kodinkoneita. Koru on tosi mukava lahja ja jää muisto. Joku nätti sydän kaulakoru esim. olisi tosi ihana lahja :D
Olen 52 v. ja haluan kirjoja, inhoan koruja 😁
Vierailija kirjoitti:
Mummulle uudet tekarit.
Jopa 76 v. äidilläni ja isälläni on omat hampaat 😂
Lahjakortti kosmetologille. Kasvohoito+jalkahoito+käsihoito. Tai vain joku noista.
Lahjakortti hierojalle?
Yhteinen matka?
Mieti mieluummin joululahjaa palstalaisille sinulta. Yksi & ja ainoa lahjatoiveeni on, että lopetat nämä iänikuiset vaimo-sontasi ja keskityt oikeaan elämään.
Jos olet minun mieheni, niin ei koruja, kiitos, en käytä niitä. Lempikirjailijaltani on ilmestynyt tänä syksynä uusi kirja. Jos et tiedä, kuka se on, vilkaise kirjahyllyyn. Sitten vielä pullo hyvää kuoharia sekä iso ja laadukas suklaarasia, niin olen tyytyväinen.
Kaunis naisellinen yöasu/laadukas aamutakki, yhteinen miniloma, huolella valittu koru, joku design-esine josta vaimo puhunut joskus.
Kysy vaimolta mitä toivoo.